کد خبر: ۸۰۱۴

تجلیل از نوجوان حافظ قرآن در آزادشهر

به همت اداره تبلیغات اسلامی با حضور امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر از امیرحسین بای حافظ ۱۵ جزء قرآن کریم در آزادشهر تجلیل شد.
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸

 
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر به همراه امام جمعه شهرستان از امیرحسین بای حافظ ۱۵ جزء قرآن کریم این شهرتقدیر به عمل آورد.
حجت‌الاسلام طالبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر با حضور در منزل این نوجوان حافظ قرآن اظهار کرد: تجلیل از حافظان قرآن طرح بسیار خوبی است که نقش به‌سزایی در تشویق حفاظ قرآن دارد. امیدواریم این طرح همچنان با قوت بیشتری ادامه یابد.

حجت‌الاسلام طالبی گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جامعه اثر ویژه‌ای ایجاد کرد و سبب شد اهمیت کار حفظ قرآن مورد توجه بیشتری قرار گیرد البته با توجه به اینکه کار حفظ مبتنی بر تکرار است باید برای ایجاد تنوع به دنبال ایده پردازی بود تا نسل نوجوان و جوان با اشتیاق بیشتری به حفظ قرآن توجه کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر با بیان‌اینکه که طرح تجلیل از حافظان قرآن حرکت فرهنگی بسیار ارزشمندی است، افزود: این طرح موجب ایجاد انگیزه در فعالان قرآنی شده و در شکل گیری جامعه‌ای قرآنی موثر است.

در ادامه امیرحسین بای حافظ نوجوان ابراز کرد: انس با قرآن کریم حس آرامش خاصی به افراد می‌دهد، من زمانی که حفظ قرآن کریم را آغاز کردم آرامش خاصی در وجودم ایجاد شد، باید هدف از حفظ قرآن را انس دائمی با قرآن، درک و در نتیجه عمل به مضامین آن بدانیم و به حفظ کل قرآن بیندیشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار