کد خبر: ۸۰۲۶

برگزاری هنرواره بزرگ «جان فدا» در استان همدان

هنرواره جان فدا به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی دراستان همدان برگزار خواهد شد.
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: معرفی شخصیت‌های محبوب و بیان ویژگی‌های برجسته آن‌ها از راهکارهایی است که خداوند در قرآن کریم برای تربیت انسان‌ها مورد استفاده قرار داده است، بهره جستن از این راهکار قرآنی در عصر حاضر نیز می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در نهادینه کردن ارزش‌های انسانی و تربیت صحیح افراد و جامعه داشته باشد.

وی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات و بعد از شهادت‌شان همواره موجب اتحاد ملی بود و اثر گزاری این شهید بزرگ در منطقه و همه آحاد اسلامی ظهور و بروز داشته است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه بابیان اینکه این رشادت‌ها می‌بایست با هر زبان و هنری بازگو شود خاطرنشان کرد:ما شاهد ارادت وعلاقه مردم نسبت به این مرد بزرگ تاریخ جبهه مقاومت هستیم و این علاقه باید بیش از پیش منعکس شود.

حجت الاسلام نظیری تشریح کرد: هنرواره جان فدا به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی در ۹ بخش طراحی شده است.

وی در ادامه از بخشهای این طرح نام برد و یادآور شد: فیلم و عکس، سیاه قلم، نقاشی دلنوشته در مورد حاج قاسم و جبهه مقاومت، کافه گفتگو بر مبنای گعده های دانش آموزی، دانشجویی، و فعالان اجتماعی شعر مقاومت، لحظه بیداری برنامه‌های معنوی مانند تلاوت قرآن و فاتحه نثار روح این شهدای حادثه تروریستی از بخش های مختلف این هنرواره خواهد بود.

حجت الاسلام نظیری یادآور شد: ارسال تولیدات چند رسانه شامل کلیپ، پادکست، موش گرافی و نقاشی دیجیتال و پیام‌های صوتی و تصویر با عنوان با حاج قاسم حرفی بزن و است.این هنرواره در ۵ بخش کودکان، نوجوانان، جوانان، و عمومی برگزار می‌شود.

وی گفت: بخش آخر و ویژه هنر واره مخصوص اصحاب رسانه و تولیدات مکتوب و مصور این افراد در حوزه جبهه مقاومت و حاج قاسم خواهد بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار