کد خبر: ۸۰۲۸
با همکاری مرکز مستند سفیرفیلم انجام شد؛

«فیلم‌بازی» مستند «عملیات دماوند» در «شاد»

مستند «عملیات دماوند» پس از تجربه موفق انیمیشن «لوپتو» به صفحه «فیلم‌بازی» حوزه هنری کودک و نوجوان در اپلیکیشن «شاد» پیوست.
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

طراحی بازی «عملیات دماوند» برای دانش‌آموزانبه گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، پس از تجربه موفق انیمیشن «لوپتو» در بستر اپلیکیشن «شاد» برای دانش‌آموزان و مدارس سراسر کشور، حالا قرار است مستند «عملیات دماوند» کاری از مرکز مستند سفیرفیلم در این بستر مجازی، دانش‌آموزان را به چالش بکشد. 

«فیلم بازی» عنوان طرح جدیدی است که حوزه هنری کودک و نوجوان چندی پیش همزمان با اکران انیمیشن سینمایی «لوپتو» در اپلیکیشن «شاد» آن را راه‌اندازی کرد، کاری نو که اصطلاحا با طراحی "گیم‌فیکیشن" به دنبال جذاب سازی محتوای برای مخاطب است.

در این طرح که پیش‌تر مابین حوزه هنری کودک و نوجوان و سازمان آموزش و پرورش کشور مطرح و تصویب شده، آمده است، دانش‌آموزان با مراجعه به صفحه فیلم در اپلیکیشن «شاد» می‌توانند به سوال‌هایی که درباره فیلم یا مستند مورد نظرشان از آن‌ها پرسیده شده، پاسخ دهند و وارد بازی‌ای جدید شوند.

مستند «عملیات دماوند» کاری از مرکز مستند سفیرفیلم، نیز دومین تجربه فیلم‌بازی است که طراحی "گیم فیشینگ" آن انجام شده و قرار است دانش‌آموزان را به چالش کشیده و با تاریخ قبل و بعد از انقلاب اسلامی آشنا کند. 

مستند «عملیات دماوند» بستری تاریخی دارد و به گفته مدیر روابط‌عمومی مرکز مستند سفیرفیلم، پیش‌بینی می‌شود که همکاری این مرکز با حوزه هنری کودک و نوجوان در اپلیکیشن «شاد» مستمر باشد، تا بیش از پیش دانش‌آموزان را با تاریخ قبل و بعد از انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

گفتنی است در همزمان با مستند «عملیات دماوند»، سریال «نام‌ها» کاری از سازمان سینمایی سوره نیز در فهرست طرح «فیلم بازی» قرار گرفته‌است.
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار