کد خبر: ۸۰۳۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

انقلاب اسلامی زمینه‌ساز تحقق ولایت اجتماعی بانوان با الگوی مدیریتی زن مؤمن انقلابی است

حجت‌الاسلام قادری در آئین تجلیل از بانوان سازمان تبلیغات بوشهر، انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز تحقق ولایت اجتماعی بانوان با الگوی مدیریتی زن مؤمن انقلابی عنوان کرد.
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،حجت‌الاسلام محمد قادری در مراسم تجلیل از بانوان سازمان تبلیغات بوشهر که سه شنبه27 دی ماه برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی فضای جدیدی برای تعیین پیدا کردن معارف حقه‌ی شیعه ایجاد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهرابراز داشت: به برکت انقلاب اسلامی در حال حاضر معارف بسیار وسیع، در دسترس و به صورت مصداقی تعیین پیدا کرده، که یکی از آن مسائل ولایت اجتماعی بانوان است. 

وی با بیان اینکه تا قبل از انقلاب اسلامی زنان از نقش آفرینی در عرصه اجتماعی محروم بودند، گفت: این هنر حضرت امام (ره) بود که با انقلاب اسلامی بستری را برای نقش‌آفرینی اصیل زن با الگوی مدیریتی زن مؤمن انقلابی فراهم کرد.

حجت‌الاسلام قادری در بخش دیگری از سخنان خود به رسالت مهم بانوان در نشان دادن جایگاه رفیع زن در جامعه اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: امروز این فرصت در اختیار شماست که آثار ایمان و آثار انقلابی بودن را نشان دهید .

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در پایان افزود: در سازمان تبلیغات اسلامی شما بانوان این بار را به دوش می‌کشید که هم نقش‌آفرینی خود را در خانواده به عنوان مادر، همسر و بانوی خانه‌ دارید و هم تلاش می‌کنید الگویی از یک مادر که در سطح جامعه نقش‌آفرینی می‌کند ارائه می دهید و با این اقدام خود سطح قابل توجهی از نیاز جامعه در حضور و نقش‌آفرینی بانوان را بر عهده گرفته‌اید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار