کد خبر: ۸۰۶۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خبرداد:

برگزاری مراسم اعتکاف در بیش از ۴۰۰ مسجد گلستان

حجت الاسلام رضا دیلمی گفت: مراسم اعتکاف امسال در بیش از ۴۰۰ مسجد گلستان برگزار شده و پیش بینی می شود بیش از ۱۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کنند.
۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان  در یکصدونهمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی گلستان که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: اعتکاف یکی رویش‌های انقلاب اسلامی است و مجموعه‌ای از برترین‌ها در زمان اعتکاف محقق می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در مراسم معنوی اعتکاف مجموعه‌ای از بهترین‌ها اعم از نماز، تفکر، روزه انجام می‌شود و برکات زیادی برای خانواده‌ها و جامعه اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه اعتکاف نقش مؤثری در تمدن سازی دارد، ادامه داد: با توجه به وقفه‌ای که به دلیل کرونا در چند سال اخیر در برگزاری مراسم اعتکاف اتفاق افتاد امسال ستاد شئون فرهنگی استان با محوریت اعتکاف شکل گرفته و مباحث برگزاری مراسم فاخر دینی در قامت پنج کمیته ترسیم شد تا بتوانیم با همت مسئولان کمیته میزبان خوبی برای معتکفان باشیم.

دیلمی گفت: مراسم معنوی اعتکاف در بیش از ۴۰۰ مسجد در سطح استان برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم امسال بیش از ۱۰ هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف در سراسر استان حاضر شوند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار