کد خبر: ۸۰۷۶
برای اولین بار در کشور؛

دوره توانمندسازی «ماه» ویژه مدیران هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود+ فیلم

سازمان هیئت و تشکل‌های دینی، دوره توانمندسازی «ماه» را ویژه‌ مدیران هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و مسئولان رسانه‌، بخش نوجوان و بخش خواهران هیئت‌ها و تشکل‌ها برگزار می‌کند.
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۵
 
تعداد بازدید : 33

  به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دوره توانمندسازی «ماه» از سوی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی برای معرفت و مهارت‌افزایی هیأت‌ها و تشکل‌های دینی درآوردگاه تمدنی برگزار می‌شود. این دوره به هیأت‌هایی اختصاص دارد که ظرفیت اصلی خود را می‌دانند و در جامعه پیرامون خود کنشگری اجتماعی و فرهنگی دارند. دوره توانمندسازی «ماه» ویژه‌ مدیران هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و مسئولان رسانه‌، بخش نوجوان و بخش بنوان هیئات و تشکل‌هاي مذهبي برگزار خواهد شد. از ویژگی‌های این دوره می‌توان به استفاده از توان علمی و تجربه‌ عملی اساتید برجسته‌ کشور، ارائه‌ مدرک معتبر کشوری و همچنین بهره‌مندی از مزایای ویژه‌ شرکت کنندگان در این دوره اشاره کرد. برخی از اساتید این دوره افرادی همچون آیت‌الله میرباقری، حجج اسلام قمی، عابدینی، پناهیان، قاسمیان، سرلک، انجوی‌نژاد، میرزامحمدی، مرادی و همچنین سنگری، رائفی‌پور، قرایی، ملتجی، یکتا، ساعی و یامین‌پور خواهند بود. 

مخاطبان اصلی این دوره هيئات مذهبی یا تشکل‌هایی هستند که غیر از برگزاری مراسم مذهبی، فعالیت‌هاي  رسانه‌ای مانند تهيه ( پوستر، موشن، تیزر، فیلم کوتاه و بلند و ... )، فعالیت در حوزه آموزش همگانی، فعالیت در حوزه تربیتی و دانش آموزی، فعالیت هنری، فعالیت در حوزه خواهران و فعالیت جهادی نيز داشته باشند. اين در حالي است كه تمام مراحل ثبت نام اولیه (ارائه مشخصات اصلی تشکل/هیأت ، ثبت نام مدیران بخش‌های رسانه، نوجوانان و بانوان ) بر عهده مدیر هیئت یا تشکل است همچنين هیئات مذهبی و تشکل‌هاي مذهبي، لازم نیست برای ثبت نام و حضور در دوره مــاه، مجوز فعالیت از سازمان تبلیغات اسلامی داشته باشند.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به وبگاه اینترنتی www.roshdheyat.ir مراجعه کرده و یا عدد ۸ را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کنند. 

دوره توانمندسازی «ماه» برگزار می‌شود

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار