کد خبر: ۸۰۸۲
کارگاه آموزش بازآموزی داوری و تربیت ممتحن حفظ قرآن در مازندران برگزار شد

کارگاه آموزش بازآموزی داوری و تربیت ممتحن حفظ قرآن در مازندران برگزار شد

کارگاه آموزش بازآموزی داوری و تربیت ممتحن حفظ قرآن به همت اداره امور قرآنی استان و اداره تبلیغات اسلامی ساری در مازندران برگزار شد
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
کارگاه آموزش بازآموزی داوری و تربیت ممتحن حفظ قرآن در مازندران برگزار شد

به گزارش نهضت، ریییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت : کارگاه آموزش بازآموزی داوری و تربیت ممتحن حفظ قرآن کریم از سوی سازمان دارالقرآن تبلیغات اسلامی مازندران، اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری مؤسسه قرآنی ام ابیها شهرستان ساری برگزار شد. 

حجت الاسلام رمضانی ، رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران خاطر نشان کرد : در این کارگاه آموزشی که با حضور ۳۰ تن از حافظان کل قرآن مازندران، از شهرستان‌های بهشهر، نکا، گلوگاه، ساری، جویبار، کیاسر، قائم شهر، سیمرغ، سوادکوه، بابل و بابلسر، ۲۹ و ۳۰ دی‌ماه در حوزه علمیه مازندران واقع در شهرستان ساری برگزار شد، محمدمهدی بحرالعلوم، مدرس این دوره به ارائه مطالبی درباره شیوه و نحوه ارزیابی حافظان قرآن پرداخت.

وی افزود : پس از اتمام این دوره در بعداز ظهر روز ۳۰ بهمن ماه از شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی، آزمون پایان دوره به‌عمل آمد. به شرکت ‌کنندگان در این کارگاه آموزشی، پس از قبولی در آزمون پایان دوره، مدرک تربیت ممتحن حفظ قرآن کریم ارائه می‌شود.
گفتنی است این کارگاه روزهای 30 دی و 1 بهمن ماه سال جاری، به مدت دو روز در مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با حضور بحرالعلوم، استاد و داور بین المللی قرآن کریم در ساری برگزار شد .

ارسال نظر