کد خبر: ۸۰۸۴
مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه در نمایشگاه لباس محلی و توانمندی بانوان:

ضرورت ارائه الگوی ایرانی-اسلامی جایگزین مدهای غربی

حجت الاسلام خلیفاوی از اهمیت اشاعه پوشش ایرانی-اسلامی در جامعه گفت و جایگزین کردن الگو‌های ایرانی-اسلامی به جای مُدهای غربی را ضروری دانست.
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

نمایشگاه‌های پوشاک اسلامی ایرانی، سبب اشاعه پوشش اسلامی ایرانی در جامعه می‌شودبه گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام علی خلیفاوی مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی هرمزگان بازدید از نمایشگاه لباس محلی و توانمندی بانوان شهرستان بندرلنگه گفت: باید با ایجاد تنوع در پوشش‌ ایرانی-اسلامی، بانوان را به تولید و استفاده از این نوع پوشش سوق دهیم.

وی با بیان اینکه برپاٰیی نمایشگاه‌های لباس ایرانی-اسلامی تأثیر بسزا‌ئی در امر فرهنگ‌سازی دارد، بیان کرد: برپائی چنین نمایشگاه‌هایی سبب اشاعه پوشش ایرانی-اسلامی در جامعه می‌شود، چراکه با توجه به هجمه‌های فرهنگی غرب، ما باید فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه پوشش بانوان و مسائل فرهنگی در سطح شهر انجام دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اهداف برپایی نمایشگاه‌های لباس ایرانی-اسلامی اظهار کرد: ضرورت ارائه الگوی مناسب برای پوشش بانوان، جایگزین کردن طرح‌ها و الگوهای لباس ایرانی و اسلامی به جای مدهای غربی و احیاء و حفظ هویت ملی و دینی، از اهداف برگزاری نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی، اسلامی است.

حجت‌الاسلام خلیفاوی با بیان این مطلب که برپایی نمایشگاه باعث به وجود آمدن روحیه همدلی و در عین حال باعث گردهم آمدن افراد در کنار یکدیگر می شود، افزود: برپایی نمایشگاه باعث به وجود آمدن روحیه همدلی و دوستی بین افراد و جمعیت بانوان فرهیخته می شود و این همدلی باعث پیشبرد و به نتیجه آن به ثمر نشستند کار زنان این سرزمین به نحو احسن است.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه در پایان با تاکید بر اینکه باید بحث‌های آزاداندیشی با موضوع عفاف و حجاب در مساجد برپا کنیم، افزود: عفاف و حجاب و نهادینه شدن این فرهنگ عظیم و غنی اسلامی نیاز به تعاون و همدلی و فعالیت و کار جهادی دارد. ما باید بدانیم که این فرهنگ عظیم یک شبه نهادینه نمی‌شود، بلکه تمامی دستگاه‌های فرهنگی، مذهبی و آموزشی بایستی در این امر دخیل باشند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار