کد خبر: ۸۱۱۲

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۱۶ مسجد شهرستان بهار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: پیش بینی می‌شود که مراسم معنوی در ۱۶ مسجد شهرستان بهار برگزار شود.
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد جمشیدی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار درخصوص اجرای برنامه اعتکاف در شهرستان بهار گفت: خوشبختانه امسال مشکل خاصی در خصوص شیوع کرونا برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف وجود ندارد ولی مراقبت همه جانبه باید وجود داشته باشد تا مشکل خاصی پیش نیاید.


وی با اشاره به آمار بالای معتکفین در سال‌های قبل از کرونا و سال گذشته اضافه کرد: همه ساله استقبال خوبی از مراسم معنوی اعتکاف صورت می‌گیرد و امیدواریم در سال‌جاری هم تعداد زیادی از همشهریان عزیز در مراسم شرکت کنند.


رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار افزود: مهمترین مسئولیتی که با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در دیدارهای اخیر بر عهده اداره تبلیغات اسلامی گذاشته شده، رسیدگی به مسائل فرهنگی دینی که شامل اقامه نماز جماعت در سه نوبت شبانه‌روز در مساجد مجری اعتکاف، اعزام مبلغ و مبلغه جهت پاسخگویی به احکام شرعی، اعزام سخنران متخصص در خصوص مسائل روز، اعزام مداح و راوی انقلاب و در صورت امکان تهیه و توزیع بسته فرهنگی و … است.


حجت الاسلام جمشیدی در این راستا خاطرنشان کرد: مسئولین برگزاری اعتکاف باید نسبت به مسائل فرهنگی توجه ویژه‌ای داشته باشند تا میزان اثربخشی آن بهتر و بیشتر باشد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار