مدیرکل تبلیغات‌اسلامی سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

جزئیات ثبت‌نام اینترنتی اعتکاف در سیستان‌ و بلوچستان

مدیرکل تبلیغات‌اسلامی سیستان‌ و بلوچستان از جزئیات ثبت‌نام شرکت در مراسم معنوی‌ اعتکاف در این استان به صورت اینترنتی خبر داد.
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الإسلام‌ منصور باقربیک‌‌‌‌تبریزی مدیرکل تبلیغات‌اسلامی سیستان‌ و بلوچستان با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف امسال در سیستان‌ و بلوچستان در چند بخش اجرا می‌شود، افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال در استان اعتکاف آقایان و بانوان، اعتکاف دانشجویی و اعتکاف دانش‌آموزی جدا از هم با برنامه‌های مختلف و ویژه فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در کل استان ۷۰ مسجد پذیرای معتکفین خواهند بود که از این تعداد، ۲۰ مسجد در زاهدان آماده پذیرایی برای معتکفین و معتکفان شده است.

به گفته مدیرکل تبلیغات‌اسلامی سیستان‌ و بلوچستان، مسجد الزهرا (س) واقع در بلوار آزادگان، مسجد حضرت زینب (س) واقع در خیابان دانشگاه ۱۳ و مسجد کوثر واقع در زیباشهر برای مراسم اعتکاف خواهران در نظر گرفته شده و مسجد جامع واقع در خیابان آزادی، حضرت علی ابن ابیطالب (ع) در خیابان امیرالمومنین (ع) و مسجد حضرت ابالفضل (ع) در خیابان فرهنگ زاهدان نیز مکان‌های در نظر گرفته شده ویژه آقایان خواهد بود.

وی ادامه داد: امسال امکان اعتکاف نیابتی نیز در سیستان‌ و بلوچستان فراهم شده که در آن، افرادی که به هر دلیل توانایی شرکت در این مراسم معنوی را ندارند، می‌توانند هزینه اعتکاف یک یا چند نفر را تقبل کرده و به شکل نیابتی در این مراسم معنوی شرکت کنند.

باقربیک تبریزی افزود: ثبت نام برای شرکت در اعتکاف در سیستان‌ و بلوچستان از روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه به صورت اینترنتی انجام شده و متقاضیان عزیز می‌توانند تا سحرگاه ۱۵ بهمن ماه شماره ۵ را به سامانه ۹۰۰۰۸۵۲۳ ارسال کنند و به آدرس سایتی که برایشان پیامک خواهد شد مراجعه و برای خودشان و یا به نیابت از دیگران «زنده یا متوفی» با پرداخت هزینه ثبت نام کرده و در این امر سهیم شوند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار