کد خبر: ۸۱۳۵
مسئول  امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد:

ایجاد شبکه ۵ هزار نفری بانوان در طرح «تربیت کنشگر جهاد تبیین»

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از ایجاد شبکه ۵ هزار نفری بانوان در طرح «تربیت کنشگر جهاد تبیین» خبر داد.
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

ایجاد شبکه ۵ هزار نفری بانوان در طرح «تربیت کنشگر جهاد تبیین»به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، فاطمه فرخنده مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین، طرح «تربیت کنشگر جهاد تبیین» با حضور شبکه ۵ هزار نفری نهضت پیشرفت بانوان، شرکت‌کنندگان در جشنواره مهرواره بانور، شبکه کتابخوان‌ها، راهیار بانوان و کنشگران بانوی فعال در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم آذر ماه امسال آغاز شده و کارگاه‌های آن تا امروز در حال برگزاری است.

وی با بیان این که کارگاه تربیت مربی کنشگر جهاد تبیین در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود، افزود: این کارگاه از ۲۰ آذر ۱۴۰۱ آغاز شده و در روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه در اداره کل تبلیغات اسلامی استان در حال برگزاری است، و تاکنون ۲۰۰۰ نفر از بانوان، این دوره و کارگاه‌های جهاد تبیین را به صورت حضوری گذراندند.

به گفته مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، این کارگاه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت و در سال ۱۴۰۲ این برنامه جزو اولویت‌های امور بانوان است.

 وی با بیان این که شرکت‌کنندگان دوره عمومی به صورت گزینشی وارد دوره تخصصی خواهند شد، گفت: دوره تخصصی تربیت کنشگر جهاد تبیین هفته‌ای یک روز با حضور اساتید مجرب کشوری از ۱۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

فرخنده در بیان اهمیت برگزاری این کارگاه‌ها، اظهار کرد: جایگاه بانوان بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی رشد چشمگیری داشته و عدم بیان دستاوردها، ابهام‌ها و شبهات فراوانی را به بار آورده است. دایره تبیین، گسترده است و موضوعات متنوعی شامل فرهنگی، علمی، اجتماعی، نظامی و ... را در بر می‌گیرد. اما آن جهادی که مقام معظم رهبری به طور قطعی و فوری بر آن تأکید دارند شامل دستاورد‌های انقلاب اسلامی، واقعیت رژیم پهلوی و بیان مشکلات با نگاه امیدوارانه به آینده کشور است و در این راستا نقش بانوان، برجسته است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار