کد خبر: ۸۱۶۰
به بهانه دیدار مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی با رهبر معظم انقلاب؛

یک دیدار، هزاران روزنه و یک ایران تحول

دیدار سازمان تبلیغات اسلامی با رهبری آغاز راه تحولات ارزشمندی در حوزه فرهنگی خواهد بود و روزنه‌های امید و افتخار را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، اردیبهشت ۱۳۸۸ بود که سفر مقام معظم رهبری به کردستان کلید خورد، سفری که با نامیده شدن کردستان به عنوان استان فرهنگی، ایجاد هزاران روزنه و امید را در این استان نوید بخشید.

در این سال‌ها مجموعه‌های فرهنگی شکل گرفت، فضاهای فرهنگی ساخته شد، رشته‌های فرهنگی در دانشگاهها کلید خورد و کتاب‌ها و نشریات فرهنگی، رسانه‌های فرهنگی و صدها مقاله و یادداشت فرهنگی به ثبت رسید.
 

از زیبایی‌های این سفر افزایش فضاهای فرهنگی در استان کردستان بود که با ساخت مجتمع‌های فرهنگی نور در شهرستان‌های استان، ایجاد دارالقرآن‌ها و ساخت خانه‌های عالم شکل گرفت و توسط سازمان تبلیغات اسلامی در این استان به بار نشست.
 

فضاهایی که سالهاست محور شکل‌گیری تشکل‌های دینی و فرهنگی بسیاری است و اتاق فکرها و نشست‌های مختلفی با بانوان فرهیخته، هیئت اندیشه‌ورز، تشکل‌های قرآنی، ماموستاها و روحانیون و سایر اقشارتاثیرگذار برگزار کرده است که هر کدام منشاء شکل‌گیری تحولات ارزشمندی در جامعه و بین مخاطبان خود بوده است.
 

اخیرا دیدار خانواده‌ی سازمان تبلیغات اسلامی با رهبر معظم انقلاب نیز در ۲۸ دیماه ۱۴۰۱، منشا تحولات اساسی در حوزه فرهنگی و ایجاد روزنه‌های امید و انگیزه برای این جمع شد تا با قدرت هرچه بهتر در حوزه دینی و فرهنگی گام بردارند.
 

به نظر می‌رسد پرافتخار شمردن اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی توسط معظم‌له آغاز راهی برای تحولات اساسی در مسیر اهداف این سازمان است که باید آستین همت بالا ببرند و عزم و اراده محکم به میدان آورند.
 

 شکی نیست که وجود یک نهاد دینی و فرهنگی در جامعه ایرانی _ اسلامی مولد انقلابی است که نیازهای دینی و فرهنگی جامعه‌اش را مهم و اساسی می‌داند، و می‌طلبد سازمان تبلیغات اسلامی بعنوان این نهاد اثرگذار، راسخ‌تر از همیشه به میدان آید و با اعضای خانواده‌ی خود در سطح کشور امیدآفرین و منشاء تحولات ارزشمند دینی و فرهنگی باشد.
 

۲۸ دی‌ماه در اصل روز تحول در سازمان تبلیغات اسلامی است که اگر با برنامه‌ریزی اصولی، بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان، توانمندسازی نیروها و کارشناسان خود، استفاده از ایده و نظرات موثر فرهنگی و دینی، لحاظ کردن دوره‌های آموزشی اثرگذار برای اقشار مختلف در کنار سایر فعالیت‌های خود، توجه به نیازهای فرهنگی هر منطقه و استان کشور براساس شاخص‌های بومی پیش برود، هزاران روزنه و امید را به روی جامعه خود می‌گشاید و ایران دوستان را به سوی دریچه‌های جدیدی از تحولات فرهنگی سوق می‌دهد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار