کد خبر: ۸۱۶۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به عنوان عضو شورای اطلاع‌رسانی استان منصوب شد

با صدور حکمی از سوی استاندار کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان به عنوان عضو شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان منصوب شد.
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان با صدور حکمی حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان را به عنوان عضو شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب حجت‌الاسلام رازیانی آمده است:

با سلام و احترام؛

با استناد به ماده 5 آئین نامه شورای اطلاع‌رسانی دولت و در اجرای ماده 7 تشکیل شورای اطلاع‌رسانی استان، به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان» برای مدت سه سال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و توجه به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از رهنمودهای ولی امر مسلیمن حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در چارچوب سیاست‌های دولت مردمی و عدالت محور سیزدهم، ضمن همکاری موثر با شورای اطلاع‌رسانی استان به عنوان یکی از اعضاء در ارتقاء سطح کمی و کیفی تصمیمات و برنامه‌های این شورا نقشی تاثیرگذار داشته باشد.

توفیق و سربلندی جنابعالی در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله را از خداوند منان خواستارم.

 

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار