کد خبر: ۸۱۶۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار:

مساجد بیجار برای استقبال از معتکفان غبارروبی می‌شود

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا گفت: مساجد شهرستان بیجار برای استقبال از معتکفان از سوی اداره تبلیغات اسلامی بیجار غبارروبی می‌شود.
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،حجت‌الاسلام جليل مختاري‌نيا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: مراسم معنوي اعتکاف در مساجد شهرستان بیجار برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار افزود: با توجه به فرا رسيدن ايام البيض و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، مسجد جوادالائمه(ع) و مسجد جامع این شهرستان ميزبان معتکفين و مومنان خواهند بود.

وي ادامه داد: اين مساجد با گلاب غبارروبي خواهند شد و بسته‌هاي فرهنگي با موضوع اعتکاف نيز بین شهروندان نیز توزيع خواهد شد.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا تاکید کرد: حضور جوانان در اعتکاف و ارتباط سه روزه آنها با خداوند و انجام اعمال عبادی و توسل به ائمه معصومین(ع) و حضور آنها در این مدت در مساجد، زمینه خوبی برای ارتقای مسائل معنوی و جذب بیشتر جوانان به مسجد به وجود می‌آورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار یادآور شد: با توجه به اينكه در آستانه ماه‌هاي نيايش هستيم بايد همه تلاش خود را جهت بهتر برگزار شدن مراسم معنوي اعتکاف انجام دهيم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار