کد خبر: ۸۱۶۷
امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا:

اقدام اخیر پارلمان اروپا نشانه ضعف و ناکامی آنان در برابر ملت و سپاه پاسداران است

حاج عبدالرزاق آخوند رهبر، مبنی بر پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی را به شدت محکوم و آن را نشانه ضعیف و ناکامی آن‌ها در برابر عزم و اراده ملت شریف ایران اسلامی بویژه سپاه پاسداران دانست.
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حاج عبدالرزاق، آخوند رهبر اقدام اخیر پارلمان اروپا، مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست سازمانهای تروریستی را به شدت محکوم کرده و این رفتار خصمانه پارلمان اروپا و ایادی صهیونیسم را نشانه ضعف و ناکامی آنها در برابر عزم و اراده ملت شریف ایران اسلامی بویژه سپاه پاسداران دانست.

وی، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به عنوان بازوی انقلاب و یار امام و رهبری یاد کرد و افزود: دشمنان می دانند که تنها نیرویی که در ظاهرا و باطن در مقابل صهیونیسم به شدت ایستاده‌ است، همین سپاه است.

امام جمعه اهل سنت آق قلا با بیان اینکه سپاه حواری نظام است، گفت: در هر عصری انبیاء هم حواری و انصار داشتند، حتی بعضی از انبیاء فرمودند:« مَنْ أَنْصَارِي إِلَى اللَّهِ ۖ قَالَ الْحَوَارِيُّونَ نَحْنُ أَنْصَارُ اللَّهِ ».

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز در هر لحظاتی که دشمنان نسبت به اسلام، رسول خدا، اولی الامر، اهانت بکنند، سپاه پاسداران در مقابل آنها ایستاده است.

آخوند رهبر گفت: آنها از سپاه و آمادگی و از مجاهدت‌های سپاه ترسیده است، ما باید در مقابل این اهانت ها و توطئه ها ایستادگی کرده و با محکوم کردن آن در اجتماعات دینی و بویژه نماز جمعه،شیطنت ها و توطئه های آنها را خنثی کنیم.

امام جمعه اهل سنت آق قلا تاکید کرد: ما علما و ائمه جمعه اهل سنت، این اهانت پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران را به شدت محکوم می کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار