کد خبر: ۸۱۷۰

رویداد «یک صدا ایران» در گلستان آغاز به کار کرد/تقویت کنش گری دانش آموزان نسبت به مسائل پیرامون

رئیس حوزه هنری گلستان با اشاره به برگزاری رویداد «یک صدا ایران» در گلستان گفت: در این رویداد سعی داریم کنش گری دانش آموزان را نسبت به مسائل پیرامون و همچنین هویت ملی آنها را تقویت کنیم.
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سید حسام بنی فاطمه در نشست با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد:  یک صدا ایران یک رویداد استعدادیابی دانش آموزی برای تقویت کنش گری دانش آموزان است.

وی افزود: در این رویداد سعی داریم کنش گری دانش آموزان را نسبت به مسائل پیرامون و همچنین هویت ملی آنها را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه یک صدا ایران با دو رویکرد کنشگری نسبت به هویت ملی و استانی و استعدادیابی است، گفت: در این رویداد بوم هویتی استان را هم طراحی کرده ایم تا دانش آموزان مفاخر و مشاهیر استان مانند دکتر غلامعلی بسکی، آیت الله علوی، مرحومه نازقلیچی، شهید روحانی فرد، و هنرمندانی نظیر صفرپور و مختوم قلی فراغی را بشناسند.

وی افزود: این رویداد قبل از گلستان در تهران، سیستان و بلوچستان و کرمان برگزار شده است و گلستان به عنوان چهارمین استان برگزار کننده رویداد یکصدا ایران است.

بنی فاطمه گفت: یک صدا ایران به مدت سه روز از تاریخ پنج تا هفتم بهمن ماه برگزار می‌شود که مراسم افتتاحیه در تاریخ (پنجم هفتم ماه) در دانشگاه پردیس خواهران و مراسم اختتامیه این رویداد در روز جمعه (نهم بهمن ماه) در کانون طه گرگان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۷۰ دانش آموز هنرمند برای شرکت در رویداد یک صدا ایران معرفی شدند، تصریح کرد: تعداد ۵۰۰ دانش آموز اثر فرستادند و در مجموع ۱۸۰ دانش آموز برای شرکت در رویداد یک صدا ایران گلستان انتخاب شدند که شامل ۱۴۰ دانش آموز دختر و ۴۰ دانش آموز پسر است.

رئیس حوزه هنری گفت: به ازای هر دانش آموز یک مربی برای کمک به دانش آموزان و همراهی آنان در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، آثار فاخر در صدا و سیمای مرکز گلستان پخش و همچنین در بیلبورد های شهری در معرض دید شهروندان قرار می گیرد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار