کد خبر: ۸۱۷۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان؛

برگ برنده انقلاب اسلامی در تربیت و هویت‌سازی است

حجت الاسلام عباسعلی گرزین با بیان اینکه برگ برنده انقلاب اسلامی در تربیت و هویت‌سازی است، گفت: انقلاب اسلامی هویت جدیدی به مردم بخشید.
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
 
به گزارش پایگاه خبری نهضت، نشست «هم‌اندیشی تربیت تمدن‌ساز» با حضور حجت الاسلام حامد تقدیری مسئول سازمان مدراس صدرا و رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی کشور و حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در کانون طه گرگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام گرزین در این نشست با بیان اینکه تمام تمرکز دشمن در ضربه زدن به تربیت و هویت ما است، اظهار کرد: برگ برنده انقلاب اسلامی در تربیت و هویت‌سازی است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی هویت جدیدی به مردم بخشید و کار ریشه‌ای که در بحث تربیت انجام داد مانع نفوذ دشمنان شد به همین خاطر ما نیاز داریم که این مبانی را یک بازخوانی داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه این نشست‌ها و مجموعه‌های تربیتی اعم از مدارس، موسسات، هیئات و هر مجموعه‌ای که تربیت برای او دغدغه است مهم و با ارزش است، افزود: از افراد خبره و صاحب نظر در استان و خارج از استان در این حوزه استفاده کنیم تا یک همگرایی وهم‌افزایی ایجاد شود.

وی تصریح کرد: باید کاری کنیم که مجموعه‌های ملی و مردمی که دغدغه تربیت دارند با هم همسو و همگام شده واز ایده و نظرات یکدیگر بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام گرزین یادآور شد: بیش از ۷۰ درصد نوجوانان تربیتی انقلاب محور در استان شناختی از هم ندارند و باید کاری کرد تا این افراد از اقدامات و اهداف یکدیگر اطلاع داشته باشند، لذا باید عزمی جدی داشته تا رویش‌های بیشتری در تربیت انقلابی جوانان داشته باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار