کد خبر: ۸۱۸۱
رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد؛

تربیت ۵ هزار فرمانده «دختران حاج قاسم» در کشور

حجت الاسلام حامد تقدیری از تربیت ۵ هزار فرمانده «دختران حاج قاسم» در کشور خبر داد و گفت: دختران در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی نقش مهمی دارند.
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حامد تقدیری رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی اظهارکرد: رویداد یکصدا ایران، رویداد بچه‌های فعال دغدغه مند قلم به دست رسانه‌ای است که می‌خواهند در مسیر جهاد تبیین با تلفن همراه، با هنرمندی‌ها و با استعدادهای خود گام دوم انقلاب را محقق کنند.

رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در این رویداد طی سه روز، دانش آموزان با تولیدات رسانه‌ای خود در قالب فیلم، پادکست، کلیپ، انیمیشن و غیره هنر خود را به تصویر خواهند کشید، دانش آموزانی که می‌خواهند گفتمان انقلاب و جهاد تبیین را رقم بزنند.

وی بیان کرد: بنیاد ملی نوجوانان، شبکه راهبری نوجوانان سازمان تبلیغات بوده و تلاش می‌کند توجه ویژه‌ای به مخاطب نوجوان داشته باشد.

تقدیری از وجود ۲۰۰ مدرسه صدرا در کشور خبرداد و گفت: مجموعه راه مربی که وظیفه آن توانمندسازی مربیان و فرهنگیان بوده و مجموعه کوله پشتی با برگزاری اردوهای تربیت محور تلاش می‌کنند، اهداف انقلاب را به پیش ببرند.

رئیس سازمان مدارس صدرا با بیان اینکه دختران در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی نقش مهمی دارند، گفت: در مجموع پنج هزار فرمانده دختران حاج قاسم تربیت شده که شبکه خوبی است.

ارسال نظر