کد خبر: ۸۲۰۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

حلقه‌های تربیتی در مراسم معنوی اعتکاف در کردستان برگزار می‌شود

 مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: حلقه‌های تربیتی در مراسم معنوی اعتکاف در استان کردستان برگزار می‌شود.
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست هم اندیشی جزئیات برگزاری مراسم اعتکاف با حضور اعضای هیأت های مذهبی استان در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در این نشست ضمن اشاره به برگزاری هر چه بهتر برگزار شدن مراسم اعتکاف در سالجاری اظهار داشت: مبلغین حوزه‌های علمیه خواهران و برادران که در اعتکاف فعالیت دارند باید به حلقه‌های تربیتی نیز در این راستا توجه کنند.
 
وی افزود: کار اعتکاف باید در مراکزتمام شهرها به صورت متمرکز برگزار شود.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: کار خوب و برکت معنوی در اعتکاف نباید با پوشش خوب رسانه ای منحصر به چند روز و ایام خاصی باشد و باید بتوان برای ایام دیگر سال از آن بهره‌مند شد.
 
حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به جلسه توجیهی برای مربیان و معتکفین عنوان کرد: مشخص کردن خادمان اعتکاف و مربیان برای نوجوانان در حلقه‌های تربیتی در دریافت اطلاعات از معتکفین، باید در اولویت کارهای ایام اعتکاف قرار گیرد.
 
وی یادآورد شد: برای هر مسجد یک روحانی به عنوان مسئول فرهنگی اعتکاف و رابط حوزه‌ها معرفی گردد تا نسبت به ایجاد حلقه‌های تربیتی هماهنگی لازم صورت گیرد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: برگزاری محفل انس با قرآن کریم و پخش کلیپ دینی و بصیرتی در مراسم اعتکاف با توجه به حضور نوجوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.
 
وی در پایان عنوان کرد: با توجه به مصادف بودن ایام اعتکاف با دهه فجر صرفا نباید بعد فردی دین را ترویج دهیم بلکه باید به تکالیف اجتماعی در این ایام هم پرداخته شود.
 
در ادامه هر یک از اعضای ستاد مردمی اعتکاف استان، به ارائه مطالب در خصوص بهتر برگزار شدن این مراسم در سطح شهر و روستاهای استان پرداختند.
 
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار