کد خبر: ۸۲۰۵
مسئول باشگاه چندرسانه‌ای حوزه هنری کودک و نوجوان:

«یک صدا ایران» رویدادی برای شناسایی و تقویت استعداد‌های درخشان

مسئول باشگاه چند رسانه‌ای حوزه‌هنری کودک و نوجوان در رویداد یک صدا ایران گفت: استعداد‌های برتر در رویداد یک صدا ایران شناسایی و تقویت خواهند شد.
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دومین روز رویداد یک صدا ایران با برگزاری کارگاه‌ها و خلق آثار دانش آموزان گلستانی با همراهی مربیان حوزه‌های مختلف سپری شد.

علی سلیمانی مسئول باشگاه چند رسانه‌ای حوزه هنری هنری کودک و نوجوان اظهار کرد: این رویداد تا کنون در سه استان کشور برگزار شده است و گلستان ميزبان چهارمین دوره یک صدا ایران بود اين در حالي است كه اين رويداد در استان گلستان به لحاظ کیفیت برگزاری و كشف استعداد، شرايط خوبي داشت.

سلیمانی در خصوص بوم هویتی که برای این رویداد طراحی شده است، گفت: سئوال‌هایی که در بوم هویتی این رویداد از دانش آموزان پرسیده می‌شود، عمداً گنگ بوده تا عامل محرکی برای برقراری ارتباط نوجوان با مربی و استفاده آن ها از تجارب ارزنده مربیان باشد و به نوعی به درک درستی از بوم هویتی و کنش‌گری که هدف این رویداد است، برسد.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر هنرمندان حوزه‌های مختلف جشنواره زده شده‌اند و به همین دلیل، یک صدا ایران با هدف تقویت کنش‌گری طراحی شد.

به گفته وی، استعداد‌های برتر در این رویداد شناسایی و تقویت خواهند شد.

تعداد بازدید : 11

این فیلمساز بیان کرد: شاید نوجوانان در تلاش باشند تا آثاری را تولید کنند که مورد پسند مسئولان باشد، اما دانش آموزان می‌توانند با زبان هنر و ظرافت‌های خاص آن، مشکلات را با زبان هنر بیان کنند و مطالبه‌گری خود را از راه درست و اثر گذار مطرح کنند.

وی در پایان با اشاره به حوادث اخیر در کشور تصریح کرد: باید سعی کنیم به هنرمندان آموزش دهیم تا به دور از محتوا زدگی و با تعریف قصه باعث ایجاد جریان شوند و آثار هنری تاثیر گذار خلق کرده و مخاطبان را با زیرکی جذب کنند.

رویداد تولیدات هنری دانش آموزی با عنوان یک صدا ایران با حضور ۱۸۰ دانش آموز دختر و پسر و با هدف تقویت کنش‌گری دانش آموزان به همت حوزه هنری کودک و نوجوان در استان گلستان برگزار شده است.

ارسال نظر