کد خبر: ۸۲۳۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردکوی خبر داد:

اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر در کردکوی

حجت‌الاسلام مهدی فاطمی‌منش در نشست خبری فجر گلستان از اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی به‌مناسبت دهه فجر در شهرستان کردکوی خبر داد.
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مهدی فاطمی‌منش،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردکوی در نشست خبری فجر گلستان از راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی در شهرستان کردکوی خبر داد و اظهار کرد: این قرارگاه که از ۴۰ کمیته در کردکوی تشکیل شده به بازوی مردمی ادارات و نهادها تبدیل شده و کم‌کاری‌ها را به ادارات و نهادها یادآوری می‌کند.

وی از اجرای حدود 200 برنامه فرهنگی به‌مناسبت دهه فجر در شهرستان کردکوی خبر داد و یادآور شد: مهم‌ترین برنامه دهه فجر امسال در کردکوی برگزاری یادواره شهدا است که پنج‌شنبه ۱۳ بهمن با حضور دریادار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه و مداح اهل بیت حاج مرتضی طاهری برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردکوی از پیش‌بینی حضور 6 هزار نفری مردم در یادواره شهدای کردکوی خبر داد و تصریح کرد: طرح اطعام علوی با پخت 72 دیگ غذا از دیگر برنامه‌های ما در دهه فجر است که در حاشیه برگزاری یادواره شهدا، در مسیر میدان شهرداری تا میدان معلم کردکوی غذا طبخ شده و هر دیگ غذا به نیت پنج شهید بار گذاشته می‌شود.

فاطمی‌منش از برپایی نمایشگاه کردکوی پیشرفته در ایام الله دهه فجر خبر داد و بیان کرد: کردکوی سال 1357 با سال 1401 تغییرات قابل توجهی داشته که در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی هر کدام از ادارات دستاوردها و پیشرفت‌های خود در ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین و تشریح می‌کنند.

وی برپایی نمایشگاه دستاوردهای نظامی، برگزاری دو یادواره دانش‌آموزی در کردکوی، اجرای سرود انقلابی در مدرسه شاهد با حضور 1357 نفری دانش‌آموزان و نواختن زنگ انقلاب را از جمله برنامه‌های دهه فجر در کردکوی اعلام کرد و گفت:  جشنواره کاروان قرآنی فجر انقلاب با حضور قاریان و ذاکران اهل بیت در روستاها و شهرهای ما برگزار می شود که 15 برنامه برای این کاروان در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردکوی از برگزاری جشنواره مجازی خاطرات انقلاب در دهه فجر در کردکوی خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال مراسم معنوی اعتکاف با ایام الله دهه فجر مقارن شده و در 15 مسجد متشکل از پنج مسجد شهر و 10 مسجد روستا برگزار می‌شود، تاکنون یک هزار و 500 نفر برای شرکت در مراسم اعتکاف ثبت‌نام کردند.

فاطمی‌منش با بیان اینکه در دهه فجر امسال کاروان نشاط معنوی تحت عنوان  جشن‌های انقلاب اسلامی در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین شهر کردکوی فعالیت می‌کند، گفت: ایجاد ایستگاه پدرانه در میادین شهر از دیگر برنامه‌های ما است، در این ایستگاه خدمات مختلف به آحاد مردم به ویژه پدران شهدا ارائه می‌شود.

 
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار