کد خبر: ۸۲۸۲
به‌همت مرکز رسانه‌ای «پنج و هفت»؛

پویش کتابخوانی «سلام ایران من» و عصر «مقاومت» برگزار می‌شود

چندرسانه‌ای مرکز «پنج و هفت» وابسته به مجموعه بنیاد کتاب همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری پویش «سلام ایران من» و «عصرمقاومت»، با نگاهی به رده‌های سنی کودکان، نوجوان و جوانان،  سعی دارد فرهنگ غنی انقلاب، مقاوت، ایثار و شهادت را از طریق مطالعه کتاب، به نسل‌های بعد انتقال دهد.
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز رسانه‌ای «پنج و هفت» پس از تجربه موفق در انتشار و پویش کتاب چند رسانه‌ای «سلام حاج قاسم» برای کودکان، حالا به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درپی انتشار و راه‌اندازی پویش کتابخوانی «سلام ایران من» و «عصر مقاومت» است. 

این مرکز رسانه‌ای در دومین گام خود با برگزاري پویش «سلام ایران من» و «عصرمقاومت»، با نگاهی به تمام رده‌هاي سنی اعم از کودکان، نوجوانان و  سعي دارد فرهنگ انقلاب و مقاوت را از طريق مطالعه كتاب، ميان كودكان، نوجوانان و نهادينه كند.

دو كتاب «حاج جلال» به قلم لیلا نظری گیلانده و کتاب چندرسانه‌ای «سلام ایران من»، اولین کتاب چندرسانه ای کودک در حوزه انقلاب اسلامی، محور اين پويش هستند.

کتاب چندرسانه‌ای «سلام ایران من» برای کودکان ایران

 «سلام ایران من» كتابي با محتوای جذاب در حوزه انقلاب اسلامی ويژه کودک، شامل قسمت‌های مختلفی مانند مسابقه، سرود، بازی، نقاشی، جورچین و... است که در 20 صفحه  در شمارگان 50 هزار جلد همزمان با ايام دهه فجر منتشر خواهد شد اين در حالي است كه  كودكان می‌توانند با مطالعه اين كتاب در پويش سلام ايران من شركت كنند.

همچنین پویش «عصرمقاومت» با هدف معرفي شخصيت جلال حاجی بابایی رزمنده هشت سال دفاع مقدس راه اندازي شده است، جوانان و نوجوانان می‌توانند با مطالعه کتاب «حاج جلال» محصول انتشارات سوره مهر که در ۳۱۱ صفحه  و در قطع رقعی منتشر شده، در اين پويش شركت كنند.

کتاب چندرسانه‌ای «سلام ایران من» برای کودکان ایران

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار