کد خبر: ۸۲۹۰
با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی تهران برگزار شد؛

جشن «فرشته‌ها» با حضور بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز دختر

جشن «فرشته‌ها» با حضور بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز دختر در شهرستان‌های ملارد و رباط کریم برگزار شد.
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

جشن فرشته‌ها با حضور ۱۰۰۰ دانش آموز دختر ملاردی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مراسم جشن «فرشته‌ها» با حضور مسئولان شهرستان ملارد، صفادشت و رباط‌ کریم، با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران، مدیریت فرهنگی شهرداری تهران، اداره آموزش و پرورش، دفتر امام جمعه این سه شهرستان در فرهنگسراهای ملارد و مصلای بزرگ امام خمینی (ره)  شهرستان رباط کریم برگزار شد.

در جشن تکلیف شهرستان ملارد، بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز دختر پایه سوم ابتدایی با قرائت سوگند نامه، با خدای خود پیمان بسته و و ورود به مرحله جدیدی از زندگی خود را جشن گرفتند و به اجرای گروه‌های سرود دانش‌آموزان مدارس، آموزش احکام محرم و نامحرم در قالب استند‌آپ، اجرای نمایش با موضوع نماز و شیطان، توزیع هدایای فرهنگی و اقامه نماز جشن تکلیف توسط ائمه جماعات پرداختند.

همچنین در شهرستان رباط کریم، مراسم جشن تکلیف «فرشته‌ها» با حضور ۷۳۵ دانش‌آموز دختر پایه سوم ابتدایی از ۱۲ مدرسه این شهرستان برگزار شد و دانش‌آموزان دختر با قرائت سوگند نامه‌ای، با خدای خود پیمان بسته و فصل جدیدی از زندگی خود را آغاز کردند.

تعداد بازدید : 51

اجرای گروه‌های سرود دانش‌آموزان مدارس، اجرای نمایش با موضوع نماز و جشن تکلیف، توزیع قرآن‌های جیبی و اقامه نماز جشن تکلیف توسط حجت‌الاسلام ترابی، امام جمعه شهرستان رباط کریم از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

تعداد بازدید : 57



گفتنی است گروه‌های رسانه‌ای پوشش این مراسم را بر عهده گرفتند و به‌زودی از شبکه‌های صدا و سیما بازتاب داده خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار