کد خبر: ۸۳۰۷
با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر؛

اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی خانواده طلاب بوشهر برگزار شد

در آئینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی خانواده طلاب اين استان با حضور ۳۰۰ شرکت کننده شامل فرزندان و همسران طلاب در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی خانواده طلاب استان بوشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، پنجمین جشنواره قرآنی خانواده طلاب استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های بوشهر و طلاب و خانواده‌های آنان در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهردر این مراسم در سخنانی خواستار تربیت قرآنی نسل جدید به ویژه طلاب و خانواده‌های آنان شد و افزود: بكوشيد فرزنداتان را با فرهنگ قرآن و عترت آشنا و آن‌ها را طبق اين فرهنگ متعالي تربیت کنید.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری اظهار داشت: روحانیت به واسطه‌ی قرابتی که به دیانت دارد باید در ایمان، تقوا، معارف اسلامی، اخلاق، ادب و خدمت به اسلام و مسلمین پیشگام باشد تا سایر افراد جامعه نسبت به اسلام خوشبین و علاقه‌مند شوند.

 در بخش دیگری از این مراسم مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان بوشهر گفت: اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی با همکاری مشترک اداره کل تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه خواهران و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور ۳۰۰ شرکت‌کننده شامل فرزندان، همسران و خواهران طلبه استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام امیری با بیان اینکه این رقابت در سه گروه و ۴ مقطع برگزار شده است، افزود: گروه اول شامل فرزندان طلاب زیر ۱۵ سال بود که در حفظ یک جزء- ترتیل و قرائت قرآن رقابت کردند و گروه دوم فرزندان طلاب بالای ۱۵ سال در حفظ ۵ و ۱۰ جزء – ترتیل و قرائت رقابت کردند.

وی اضافه کرد: در گروه همسران طلاب و خواهران طلبه نیز در زمینه‌های تفسیر، صحیفه سجادیه و حفظ قرآن با هم مسابقه دادند که در مجموع در پایان ۳۰ نفر برگزیده نهایی شدند.

گفتنی است، در خاتمه‌ی این مراسم از برگزیدگان این جشنواره قرآنی با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر