کد خبر: ۸۳۳۶
به‌مناسبت ایام دهه فجر؛

نشست بصیرتی «جهاد تبیین» در گنبدکاووس برگزار شد

نشست بصیرتی «جهاد تبیین» به‌مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور مسئولین، اقشار مختلف مردم و روحانیون در مسجد محمدیه روستای قورچای گنبدکاووس برگزار شد.
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

 
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، آخوند گلچشمه امام جمعه روستای قورچای گنبدکاووس در این مراسم با بیان‌ اينكه انقلاب اسلامی ایران پیروزی خون بر شمشیر بود، بیان کرد: رژیم گذشته حقيقتاً دست نشانده آمریکا و انگلیس بود و رسماً از آنان تبعیت و در تمام اوامر تحت فرمان آنها عمل می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه همه ما بايد قدردان این انقلاب باشیم چرا که این انقلاب با خون جوانان ما به‌دست آمده است، افزود: پیشرفت این نظام اسلامی بعد از پیروزی قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست و ما در عرصه‌های مختلف رشد چشمگیری داشتیم.

آخوند گلچشمه تصریح کرد: دشمنان اسلام و ایران با هر بهانه‌ای قصد ضربه‌زدن به نظام را دارند و ما با نگاه بصیرتی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین و عدالت‌محوری در راستای حفظ نظام و دفاع از ارزش‌های آن در حد توان بکوشیم.

وی در ادامه در خصوص تبیین استقلال کشور بیان کرد: در جامعه کنونی ما انسان حتی از قشرهای پایین جامعه و روستاها می‌توانند تلاش کنند و به جایی برسند در صورتی که در زمان رژیم شاهنشاهی فقط نزدیکان شاه تدریس خصوصی داشتند و کوچکترین تصمیم‌گیری شاه باید از سوی کشورهای بیگانه صورت می‌پذیرفت در صورتی که امروزه در برابر ابر قدرت‌ها محکم ایستاده‌ایم و نظر خود را به آنها تحمیل می‌کنیم .

امام جمعه روستای قورچای گنبدکاووس‌ ادامه داد: دشمنان و معاندین نظام از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی قصد بی‌بند و باری خانواده‌ها و تخریب فکری جوانان و نوجوانان و دورکردن از راه اصلی زندگی دارند لذا باید با اتحاد محوری در جامعه اجازه ندهیم به بیراهه کشیده شوند و با آگاهی و بصیرت افزایی گامی جدی در راستای جهادتبیین برداریم.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر گفت: گفتن علی آسان ولی علی بودن مشکل است حضرت علی(ع) تربیت یافته شخص رسول اکرم(ص) بود ما باید سعی کنیم  راه و روش آن حضرت را پيش بگیریم تا سعادت دنیوی و اخروی نائل شويم.

آخوند گلچشمه با اشاره به اینکه حضرت علی بهترین پدر برای امام حسن و امام حسین(ع) و بهترین همسر برای حضرت فاطمه زهرا(س) بود، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان باید از امام حسن و امام حسین پیری کنند و بانوان ما حضرت فاطمه زهرا را در تمام زمینه‌ها به‌ویژه در حجاب الگو و اسوه خود قرار دهند.

ارسال نظر