کد خبر: ۸۳۴۹
به همت اداره تبلیغات شهرستان پاکدشت برگزار شد:

اجتماع ۴۰۰۰ نفری دختران دانش‌آموز در جشن «فرشته‌ها»

۴۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان شهرستان پاکدشت با گرد‌همایی در مصلی بزرگ این شهر، رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند.
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲

جشن تکلیف 4000 فرشته پاکدشتیبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، محمد فرجی لاهیجی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاکدشت در گفت‌وگو با روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی تهران، درمورد برگزاری جشن فرشته‌های ۴۰۰۰ نفره در این شهرستان بیان کرد: برنامهريزي براي برگزاري جشن «فرشته‌ها» در شهرستان پاکدشت تقریبا از یک ماه قبل كليد خورد همچنين به علت تعطیلی‌های پی‌درپی مدارس، برگزاری این مراسم به تعویق افتاد. 

وی ضمن تشکر از همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت برای هر چه بهتر برگزار شدن جشن «فرشته‌ها» در این شهرستان گفت: آموزش و پرورش شهرستان به خوبی و به طور کامل، حتی با وجود تعطیلی و تعویق چندباره مدارس با ما همکار‌ی کرد و از این موضوع منصرف نشد. این تلاش، جای تقدیر و تشکر دارد که ما نیزسپاسگذار و ممنون تلاش‌هاي بي‌وقفه تمام كساني هستيم كه در برگزاري اين مراسم با اداره كل تبليغات اسلامي مشاركت داشته‌اند.

فرجی لاهیجی افزود: در کنار آمورش و پرورش 130 نفر از گروه‌های مردمی نیز در برگزاری موفقیت‌آمیز این جشن ما را یاری کردند. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت با اشاره به سختی تجمیع ۴۰۰۰  دانش‌آموزتصریح کرد: با وجود مشکلات رخ داده ما با هماهنگی و استفاده از ۷۰ دستگاه اتوبوس تمام دانش‌آموزان را از مدارس و مناطق دور و محروم به مصلی امام خمینی (ره) محل برگزاری جشن، رساندیم.

تعداد بازدید : 39

وی با توجه به برنامه‌های اجرا شده در این جشن گفت: احکام اولیه، کلیات تکلیف، گروه سرود، سرود دسته جمعی، تئاترازجمله برنامه‌های این جشن بزرگ بودند.

فرجی لاهیجی در پایان خاطرنشان کرد: کنار یکدیگر کار کردن و تعامل در سطح بالای سازمان‌ها مشکلات را آسان می‌کند. تعامل و همکاری شکل گرفته در این مورد فوق‌العاده اثر گذار و مثبت بود، به شکلی که هیچ یک از دو سازمان آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی به تنهایی قادر به انجام چنین برنامه و جشنی نبودند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار