کد خبر: ۸۳۶۵
امام جمعه اهل‌ سنت مراوه‌تپه:

عزت و افتخار امروز ما به برکت انقلاب است

امام جمعه اهل سنت قازان‌قایه مراوه‌تپه با بیان اینکه عزت و افتخار امروز ما به برکت انقلاب است، گفت: خدمات نظام به اهل‌سنت غیرقابل انکار است.
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، آخوند ناصر محمد قزل، امام جمعه اهل‌ سنت قازان‌قایه مراوه‌‎تپه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه عزت و افتخار امروز ما به برکت انقلاب است، اظهار کرد: قبل از انقلاب حوزه‌ها و علما ارزش و جایگاهی نداشتند، اما امروز به برکت انقلاب و نظام مقدس‌مان مراکزی همچون مرکز اسلامی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به علما و حوزه‌ها خدمات می‌دهند و اگر صادقانه قضاوت کنیم و واقع‌بینانه نظر بدهیم خدمات نظام به اهل‌سنت غیرقابل انکار است.

وی ادامه داد: امروز وجود فرمانده نیروی دریایی، نمایندگان مجلس، فرمانداران، بخشداران، شهرداران اهل‌سنت و همچنین استفاده از اهل‌ سنت در مناصب دولتی و مسئولیت‌های مختلف اداری، به برکت انقلاب است، شاید کمبودهایی داشته باشیم اما باید این همه افتخار و عزت را هم بیان کنیم و بگوییم.

آخوندقزل با تأکید بر اینکه دین مبین اسلام، مکتب، پرچم و باور همه ماست، افزود: ایام الله دهه فجر گرامیداشت روزی است که به برکت مجاهدت‌های امام راحل(ره) کلمه اسلام، با نام کشورمان عجین شده است، لذا باید از این ایام برای بیان دستاوردهای انقلاب برای جوانان استفاده کنیم.

وی با تأکید براینکه، انقلاب تحول عظیمی در همه امور ایجاد کرد، گفت: قبل از انقلاب، اگر می‌خواستیم مسجدی را بسازیم، با هزار منت و مشکل و مانع برخورد می‌کردیم، اما امروز مساجد خوبی داریم. اگر به همه امور و امکانات نگاه کنیم متوجه می‌شویم که در تمامی عرصه‌ها از جمله خدماتی، بهداشتی، علمی، پزشکی، عمران و آبادنی و خیلی چیزهای دیگر پیشرفت کرده‌ایم.

امام جمعه اهل‌ سنت مراوه‌تپه با بیان اینکه تلقین در باور مردم تأثیر زیادی دارد، افزود: امروز دنیا از ایران و اسلام به وحشت افتاده است، دشمنان از زمانی که ما اسلامی شده‌ایم برای ما دندان تیز کرده‌اند و مدام با تبلغات سوء خود می‌خواهد ما را دچار اختلاف و کینه کند.

وی با بیان‌ اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه ارائه خدمات عدالت را کاملاً رعایت کرده است، بیان داشت: همه ما باید آموزه‌های قرآن کریم و پیامبر اسلام‌(ص) به درستی عمل کنیم و با وحدت و اتحاد روز به روز بر اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران در جهان افزایش دهیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار