کد خبر: ۸۳۹۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبرداد:

حضور بیش از هزار و ۵۰۰ دانش آموز گلستانی در مراسم اعتکاف / ۱۲ هزار نفر در مساجد گلستان معتکف شدند

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین با اعلام اینکه بیش از ۲۰۰ مسجد در استان گلستان پذیرای ۱۲ هزار معتکف هستند، گفت: اعتکاف «مادر دختری، اعتکاف پدر پسری، اعتکاف دانش آموزی و دانشجویی»، برنامه‌های ویژه‌ای بودند که مورد استقبال مردم قرار گرفتند.
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

حضور بیش از هزار و ۵۰۰ دانش آموز گلستانی در مراسم اعتکاف / ۱۲ هزار نفر در مساجد گلستان معتکف شدند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان درجمع خبرنگاران استان اظهار کرد: اولین آیین معنوی اعتکاف، پس از سه سال وقفه با موج استقبال مردم به ویژه جوانان و نوجوانان مواجه شد، به طوری‌که بیش از ۱۲ هزار نفر در سطح استان در این مراسم ثبت نام کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اعلام اینکه ۲۰۰ مسجد در استان گلستان پذیرای معتکفین هستند، گفت: تعداد ۹ هزار نفر از معتکفین از بانوان هستند، همچنین بیش از هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مراسم اعتکاف حاضر شدند که این حضور پرشور مردم در اعتکاف امسال پس از هجمه‌های دشمن در ماه‌های اخیر جواب دندان شکنی بر خیال‌بافی‌های آن‌ها بود.

 وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های گرگان، گنبد و علی آباد کتول، بیشترین میزان شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف در سطح استان را داشتند، افزود: «اعتکاف مادر دختری، اعتکاف پدر پسری، اعتکاف دانش آموزی و دانشجویی» از جمله  برنامه هایی به شمار می‌ روند  که مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

گرزین تصریح کرد: در ایام اعتکاف، تلاش کردیم فرصتی برای انس و خلوت با خداوند برای معتکفین ایجاد کنیم و نشست‌های مختلف بصیرتی و معرفتی با محور جهاد تبیین که مهمترین نیاز جامعه امروز و مطالبه رهبر انقلاب است، برگزار کرده‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف ۱۴۰۱ در گلستان با قرائت دعای پر فیض ام داوود و مراسم افطار خاتمه می‌یابد، خاطرنشان کرد: امیدوارم این مراسم نقطه جهش و تحول خوبی از حیث معنوی و بصیرتی برای جامعه اسلامی ما باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار