کد خبر: ۸۴۳۴
به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم افتتاح شد؛

خانه کشتی و پاتوق اندیشه در مجتمع فرهنگی «نور» قم

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، خانه کشتی شهید ابراهیم هادی و پاتوق اندیشه مجتمع فرهنگی نور قم به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم افتتاح شد.
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

خانه کشتی و پاتوق اندیشه در مجتمع فرهنگی «نور» قمبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، خانه کشتی شهید ابراهیم هادی و پاتوق اندیشه مجتمع فرهنگی نور قم به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی و ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان و تعدادی از فعالان فرهنگی و ورزشی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

خانه کشتی شهید ابراهیم هادی ویژه نونهالان و نوجوانان است که دو تخت بزرگ دارد و در هر ساعت پذیرای حدود ۴۰ نفر از ورزشکاران خواهد بود. برای آماده‌سازی این مکان ورزشی حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

کافه کتاب پاتوق اندیشه نیز مکان مناسبی برای بانوان و دختران است که می‌توانند دورهمی‌ها و جشن‌های تکلیف و تولد را در آن مجموعه برگزار کنند.

حجت‌الاسلام شعبان‌زاده در حاشیه این مراسم به تشریح جزئیات طرح توسعه فعالیت‌های مجتمع فرهنگی نور به ویژه در حوزه کودکان و نوجوانان پرداخت و مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تمجید از رویکرد جدید مجتمع فرهنگی نور، برای همکاری با این مجتمع اعلام آمادگی کرد.

همچنین بازدید از مجتمع فرهنگی نور و زیارت مزار مطهر اولین شهید منطقه نیروگاه قم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.  

مجتمع فرهنگی نور زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در منطقه نیروگاه واقع شده و خدمات متنوع فرهنگی، آموزشی و ورزشی به شهروندان ارائه می‌کند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار