کد خبر: ۸۵۶۵

برگزاری اختتامیه اولین کنگره خانه مادری، بزرگ‌ترین رویداد نغمه پردازی کشور

مراسم اختتامیه اولین سوگواره ملی نغمه‌ها و نوحه‌های فاطمی با عنوان کنگره خانه مادری، روز دوشنبه با حضور مداحان، نغمه‌پردازان و شعرای آیینی مطرح ملی و مسئولان کشوری در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مراسم اختتامیه اولین سوگواره ملی نغمه‌ها و نوحه‌های فاطمی با عنوان کنگره خانه مادری، روز دوشنبه با حضور مداحان، نغمه‌پردازان و شعرای آیینی مطرح ملی و مسئولان کشوری در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

آیین اختتامیه این سوگواره یکم اسفندماه در سالن همایش‌های صدا و سیما با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، دکتر سید نصرالله سجادی وزیر ورزش و جوانان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد و از نغمه‌پردازان برتر در حوزه نوحه‌ها و نغمه‌های فاطمی تجلیل به عمل خواهد آمد.

سازمان هیأت و تشکل‌های دینی به عنوان یکی از ارکان سازمان تبلیغات اسلامی در راستای رسالت خویش در پیشبرد فرهنگ فاطمی و به منظور استفاده از تجارب نغمه‌پردازان با تجربه کشوری و همچنین استعدادیابی و کشف استعداد‌های جوان در این عرصه، اقدام به برپایی کنگره نغمه‌های برتر با عنوان خانه مادری با مشارکت وزارت ورزش و جوانان و بنیاد شهید و امور ایثارگران کرده است. همچنین از دیگر اهداف اصلی این کنگره می‌توان به تولید آثار فاخر نغمه پردازی و نوحه سرایی تاثیرگذاری در هیئات مذهبی و جامعه اسلامی به‌خصوص بین جوانان، هم به عنوان تولیدکننده این آثار و هم به عنوان مخاطب آثار نام برد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار