کد خبر: ۸۵۶۶

اولویت برنامه‌های دستگاه‌های فرهنگی باید درعملی کردن مطالبات رهبری باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: باید در عرصه جهاد تبیین به سمت عملی کردن خواست‌ها و مطالبات رهبری انقلاب اسلامی حرکت کرد.
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبایغات اسلامی، حجت الاسلام محمد هادی نظیری ضمن تبریک چهل و چهارمین ساروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر در سفر یک روزه در کارگاه‌های جهاد تبیین مجمع روحانیون و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان‌های رزن و درگزین اظهار کرد: اگر اقدامات در جهاد تبیین در مدل و الگو‌ها به عملیات نزدیک شود به خواسته‌های رهبر انقلاب عمل کرده‌ایم.


وی با بیان اینکه در حوزه جهاد تبیین باید به سمت نگاه عملیاتی و اجرای الگو‌های موفق حرکت کنیم، ادامه داد: الگو‌هایی که رهبری انقلاب در عملیات فرهنگی مانند برگزاری جشن غدیر و مراسم معنوی اربعین به عنوان الگوی موفق معرفی کرده‌اند می‌تواند راهگشای برنامه‌های ایام دهه فجر در جذب افراد مختلف باشد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، ایجاد ساختار مبتنی بر الگوی زیست بوم را یکی از مهمترین راهکار‌ها برای ایجاد زیرساخت‌های جهاد تبیین دانست و ادامه داد: در ایجاد مجموعه‌های مردمی برای شکل دهی به جهاد تبیین روش‌مند باید مردم و حرکت‌های مردمی را دخیل دانست.


وی در ادامه صحبت‌های خود، نهضت روشنگری در حوزه‌های مختلف را لازمه جهاد تبیین دانست و گفت: ساخت و ایجاد جهاد تبیین نیازمند حرکت مستمر و هدف‌مند است.


حجت الاسلام نظیری تبدیل مباحث نظری جهاد تبیین به الگو‌های عملی در عرصه روشن ساخت ذهن‌ها و قلب‌ها را از دیگر مسائل اساسی برشمرد و افزود: بسیاری از نارسایی‌ها در عرصه افکار و تردید‌ها در سایه هجمه سنگینی رسانه‌ای علیه نظام و انقلاب در کشور شکل گرفته است.


وی با تصریح بر اینکه ایجاد نشاط در جامعه یکی از ویژگی‌های کاری است که در نتیجه جهاد تبیین ایجاد می‌شود، افزود: در تمام عملیات‌ها و اقدامات باید به دنبال خوشحالی و نشاط مردم بود.

ارسال نظر