کد خبر: ۸۵۹۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

هیئت رزمندگان اسلام در خط مقدم فرهنگی قرار دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به جایگاه هیئت رزمندگان اسلام، گفت: امروزه هیئت رزمندگان اسلام در خط مقدم فرهنگی قرار دارد و ما آماده همکاری در حوزه فرهنگی با این هیئت هستیم.
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶

 
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس و اعضای هیئت رزمندگان اسلام استان هرمزگان با حجت الاسلام والمسلمین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در این دیدار ضمن عرض خیرمقدم، خدمات و فعالیت‌های هیئت رزمندگان در انقلاب اسلامی موثر توصیف کرد و اظهار داشت: انقلاب ها برای استمرار خود، نیاز به نهادهایی که بتوانند آرمان ‌ها و ارزش‌های انقلابی را در بستر جامعه جاری ساخته و مبانی آن را ترویج نمایند، دارند و یکی از این نهادها،هیات رزمندگان اسلام است.

وی با بیان اینکه هیات رزمندگان در حقیقت، منتقل کننده ی آرمانها و ارزش های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: از ابتدای شروع بهکار، این هیئت جایگاه مهمی را در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی در نظام اسلامی به دست آورده است که همه این خدمات مرهون تلاش‌های کسانی است که پشتیبان ولایت و انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حقانی با اشاره به اینکه آماده هرگونه همکاری با هیئت رزمندگان هستیم، عنوان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی تاکید ویژه ای بر همکاری دو جانبه با هیئت رزمندگان دارد، چرا که رسالت نهادهای دینی و انقلابی در راستای افزايش باورهاي ديني در ميان نسل‌های مختلف انقلاب است و بی شک دست اندرکاران هیئت رزمندگان به صورت جهادی و با عشق و علاقه در این عرصه فعالیت می‌کنند و امروزه هیئت رزمندگان اسلام در خط مقدم فرهنگی قرار دارد.

در ادامه غلام احمدی‌پناه، رئیس هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان، ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام حقانی،از خدمات چندین ساله حجت الاسلام انصاری راد، مدیرکل سابق در جهت تعاملات و همکاری‌های فرهنگی با هیئت قدردانی کرد.

 
 
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار