کد خبر: ۸۵۹۶
به همت شریک الامام کوی هجرت صورت گرفت؛

حل و فصل مشکلات قبیله‌ای و خانوادگی و برگزاری نشست با بانوان محله

شریکه الامام روستای کوی هجرت شهرستان میناب به حل و فصل مشکلات قبیله‌ای و خانوادگی در منطقه پرداخته است.
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ زیبا بهرامی‌نژاد شریکه الامام روستای کوی هجرت که با همراهی حجت الاسلام محمد صالحی نسب امام روستای کوی هجرت بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب علاوه بر امر تبلیغ، به کارهای فرهنگی و اقتصادی در این روستا پرداخته اند.

بهرامی نژاد در گفتگو با روابط عمومی به بخشی از فعالیت‌های خود در منطقه اشاره کرد و بیان داشت: در روستای کوی هجرت اولین کاری که انجام دادیم تشکیل گروه جهادی بانوان جهت خدمت رسانی به بانوان محله در همه امور در ادامه به برگزاری نشست های با بانوان فعال روی ارودیم تا بیشتر بتوانیم مشکلات را شناسی کنیم.

وی در ادامه به یکی از مشکلات مهم روستا اشاره کرد و افزود: به همت امام روستا و بانوان فعال روستا و ریش سفیدان محله به بررسی و حل و فصل مشکلات خانوادگی بعضی افراد پرداختیم که نتیجه بسیار خوبی داشت.

وی به مشکل دعوای قبیله و قومیتی در این روستا اشاره کرد و گفت : با توجه به قبیله و قومیتی بودن روستا از قدیم ایام اختلافاتی بین مردم بوده که در حال حاضر با صبحت‌های که چندین مرتبه صورت گرفته، این موضوع در حال برطرف شدن است.

شریکه الامام روستای کوی هجرت، تشکیل گروه بانوان رهپویان وصال، برگزاری جلسات خانگی در تمامی مناسبت‌ها؛ همکاری در برگزاری اولین یادواره شهید جواد جوادی، حضور فعال بانوان در گفتمان‌های دینی در ایام فاطمیه و … را از دیگر فعالیت های صورت گرفته در این روستا برشمرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار