کد خبر: ۸۶۰۴

مشارکت ۲۳۰ هیئت مذهبی شهرستان بوشهر در گرامیداشت جشن‌های شعبانیه

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر از مشارکت ۲۳۰ هیئت مذهبی این شهرستان در گرامیداشت جشن‌های اعیاد شعبانیه خبر داد.
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سیدناصر فاطمی چهارشنبه 3 اسفند از پخت و توزیع ۷۲ دیگ غذای نذری به نیت ۷۲ شهید کربلا در سطح شهرستان بوشهر خبر داد.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار داشت: به مناسبت ولادت سرداران کربلا، ۷۲ دیگ غذای نذری به نیت ۷۲ شهید کربلا در شهرستان بوشهر پخت و توزیع می‌شود.

وی گفت: به همین مناسبت پنجشنبه ۴ اسفند  ساعت ۱۹ جشنی همراه با سخنرانی، مولودی‌خوانی، گروه سرود و برنامه‌های شاد و متنوع در ابتدای محله تنگک اول به همت هیئت جان‌نثاران کربلا و شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر در این ایام پرداخت.

وی از مشارکت ۲۳۰ هیئت مذهبی در برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا خبر داد و سخنرانی، مولودی‌خوانی، گروه سرود، ایستگاه صلواتی، مسابقه فرهنگی و مذهبی و اهدای جوایز، برنامه‌های ویژه کودکان در ایستگاه فرهنگی کودک، نورافشانی، چراغانی و آذین‌بندی محلات و برنامه‌های شاد و متنوع را از برنامه‌های هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر عنوان کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار