کد خبر: ۸۶۰۵
در روز‌های ۵ و ۱۲ اسفند ؛

کارگاه آموزشی ویژه مدیران استانی در سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی و توجیهی ویژه مدیران استانی آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک عمومی به حافظان قرآن کریم طی روز‌های ۵ و ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

 

کارگاه آموزشی ویژه مدیران استانی در سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود


به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، کارگاه آموزشی و توجیهی ویژه مدیران استانی آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک عمومی به حافظان قرآن کریم طی روز‌های ۵ و ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ در سازمان دارالقران الکریم برگزار می‌شود.

این کارگاه با حضور کارشناسان و رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها و نمایندگان کمیته‌های فنی آزمون‌ها در قالب دو گروه جداگانه ۳۰ نفره، برگزارمی شود.

این رویداد آموزشی و توجیهی از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۵ اسفند با حضور حجت الاسلام علی تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، جمعی از معاونین و مدیران این سازمان و کریم دولتی رئیس شورای ارزیابی حافظان قرآن کریم برگزار خواهد شد.

تشریح آیین نامه اجرایی آزمون‌های ارزیابی اعطای مدرک حفظ عمومی به حافظان قرآن کریم، تشریح نقش و وظایف کمیته فنی آزمون‌ها، تشریح نحوه ارزیابی عمومی حافظان در بخش‌های حُسن حفظ، فصاحت و درک معنا، تشریح نحوه کار با سامانه ثبت مؤسسات و خانه‌های قرآن از جمله بخش‌های تدارک دیده شده برای این رویداد آموزشی و توجیهی خواهد بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار