کد خبر: ۸۶۱۶
در آستانه ماه مبارک رمضان انجام می‌شود؛

آغاز ثبت‌نام هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان

متقاضیان حضور در هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اختصاصی این نمایشگاه، برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنند.
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ثبت‌نام متقاضیان حضور در هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان آغاز شده است و تمامی مراکز، کانون‌ها، مجموعه‌ها و مؤسسات قرآنی، ناشران کتاب‌های دینی و قرآنی، رسانه‌ها و تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان محصولات فرهنگی و دینی مانند هنرهای تجسمی و حجاب و عفاف می‌توانند برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنند.

متقاضیان حضور در هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان می‌توانند با مراجعه به نشانی www.quranisf.ir نسبت به ثبت‌نام در این رویداد اقدام کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۹۴۷۶۳۹۶ تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان همزمان با ماه مبارک رمضان، از ۱۶ تا ۲۰ فررودین‌ماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت برگزار می‌شود. ساعت بازدید از نمایشگاه، ۱۶ تا ۲۲ است.

این نمایشگاه با حمایت و مشارکت استانداری اصفهان، اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، شهرداری اصفهان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، دارالقرآن‌الکریم اصفهان، دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، آستان قدس رضوی، صدا و سیمای مرکز اصفهان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، انجمن خوشنویسان ایران (استان اصفهان) و سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار