کد خبر: ۸۶۲۴

برگزاری برنامه‌های متنوع اعیاد شعبانیه در همدان 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: همزمان با ایام فرخنده اعیاد شعبانیه برنامه‌های مختلفی در سطح استان و با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی برنامه ریزی شده است.
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

به گزارش روابط عمومی  سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام هادی نظیری ،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت شعبان و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: همزمان با این ایام فرخنده برنامه‌های مختلفی در سطح استان و با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی برنامه ریزی شده است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به فعال شدن ستاد‌های استانی برای برگزاری جشن‌های با کیفیت و شاد در این ایام گفت: امسال تصمیم گرفتیم که از ظرفیت‌های همه محلات و هیأت‌های مذهبی به صورت محله محور و استفاده از حضور همه اقشار به ویژه جوانان و نوجوان برنامه‌ها برگزار شود.


وی برگزاری رویداد دختران حاج قاسم با حضور ۱۵۰ دختر در مقطع متوسطه دوم از کل استان را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: در این رویداد مسائل مختلف حوزه نوجوانان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و راهکار‌ها ارائه می‌شود.


حجت الاسلام نظیری برنامه احیای شب نیمه شعبان را توسط معتکفین در مساجد را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: با هماهنگی ستاد اعتکاف برنامه‌ای داریم که در هر ماه در مناسبتی یک شب احیا را در مساجد داشته باشیم.


وی به برگزاری جشن محوری و متمرکز با عنوان میهمانی یک کیلومتری یا بیشتر در ده شهرستان همدان اشاره کرد و گفت: این برنامه نیز در نیمه شعبان با اجرای برنامه متنوع و شاد در هر شهرستان انجام می‌شود.
حجت الاسلام نظیری با اشاره به اینکه اعزام مبلغان به مساجد و مناطق مختلف خواهیم داشت، افزود: امسال به صورت متفاوت‌تر می‌خواهیم اعزام مبلغ این را با استفاده از همه ظرفیت‌ها و آماده سازی و شناسایی فرصت‌ها برای ورود به ماه رمضان، داشته باشیم.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان برگزاری حلقه‌های معرفتی برگزاری، پاتوق امید، جشن‌های شعبانیه در سطح مؤسسات قرآن، محافل قرآنی، پویش‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و برنامه‌های مشترک با مسجد جمکران در نیمه شعبان، اعزام ۹۰۰ نوجوان دختر و پسر از «جبهه فرهنگی ماه» برای اجرای سلام فرمانده به مسجد جمکران طی دو روز گذشته و… را نیز از دیگر برنامه‌ها دانست.


وی خاطرنشان کرد: همچنین محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن، برگزاری پویش‌ها، ختم قرآن، ختم صلوات و… را نیز از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار