کد خبر: ۸۶۲۵

جشنواره سرود «ستاره‌های امید» در ملایر برگزار می‌شود 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری جشنواره «ستاره‌های امید» ویژه دختران و پسران در رده‌های سنی مختلف در این شهرستان خبر داد.  
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از فراخوان گروه‌‎های سرود شهرستان ملایر با عنوان جشنواره سرود (ستاره‌های امید) خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در رده‌های سنی مختلف ویژه دختران و پسران برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند تا هفتم اسفندماه در این جشنواره ثبت‌نام کنند، افزود: مسئولان گروه‌ها می‌توانند جهت ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۸۸۵۱۸۶۶۴ تماس بگیرند.


حجت الاسلام نجفی گفت: این جشنواره به‌مناسبت نیمه شعبان و همزمان با میلاد امام زمان (عجل الله) در شهرستان برگزار می‌شود که به گروه‌های اول تا سوم برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد. همچنین این گروه‌ها در مناسبت‌های مختلف به اجرای سرود می‌پردازند.


وی افزود: سرود یکی از شاخص‌های جوامع انقلابی و عامل وحدت ملی، نشاط اجتماعی و روحیه‌بخشی است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در ادامه خاطرنشان شد: فعالیت‌هایی که با محوریت مسجد و با بهره مندی از هنر انجام می‌شود، بسیار تاثیرگذار است؛ و حضور گروه‌های سرود را ایجاد نشاط اجتماعی و شادی سرور در ایام مناسبتی موجب پویایی قشر نوجوان در سطح جامعه می شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار