کد خبر: ۸۶۵۷
به مناسبت روز پاسدار

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان با فرمانده سپاه این استان دیدار کرد

حجت الاسلام سعید احمدی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با حضور در سپاه این استان فرا رسیدن روز پاسدار را به سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه استان و کلیه سپاهیان تبریک گفت.
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

به گزارش روابط عمومی سلزمان تبلبغات اسلامی ؛ حجت الاسلام احمدی دراین دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد باسعادت حضرت سیدالشهداء(ع) و روزپاسدار گفت: رشادت ها و از خودگذشتگی سپاهیان در بحران های داخلی و خارجی، تحفه گرانبهای امنیت را برای مردم در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کرده است.


وی با اشاره به ارتباط و تعامل سپاه با دستگاه فرهنگی افزود : سپاه پاسداران به عنوان نیروی انقلابی و ارزشی در تمام دوران انقلاب اسلامی، ماموریت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و همین امر موجب عصبانیت و خشم استکبار جهانی بویژه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی شده است.

سردار کرمی،فرمانده سپاه استان نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از اداره کل تبلیغات اسلامی استان، گفت: هر کسی که  گوشه ای از مشکلات این کشور را حل می کند پاسدار انقلاب اسلامی است. یکی با لباس روحانیت و دیگری با لباس پاسداری، ما نیز از همه کسانی که در عرصه های مختلف به مردم خدمت می کنند قدردانی می کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار