کد خبر: ۸۶۵۹
به مناسبت اعیاد شعباینه صورت گرفت؛

تجلیل از حاج میرزا غلام بیگدلو پیرغلام آستان اهل‌بیت (ع)

به مناسبت اعیاد شعبانیه از حاج میرزا غلام بیگدلو، پیرغلام آستان اهل‌بیت (ع) با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تجلیل به عمل آمد.
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،حجت الاسلام احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در این مراسم گفت : امروز نقش پیرغلامان و پیشکسوتان اهل بیت(ع) در حوزه فرهنگی و مذهبی و بویژه تربیت مداحان و خادمان حسینی حائز اهمیت است و جامعه پیرغلامان حسینی به عنوان قشر تاثیر گذار و الگو دهنده به جوانان و نوجوان می تواند نقش بسزایی را در این خصوص ایفا  کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه با اشاره به تجلیل از پیرغلامان اهل بیت(ع)  گفت : پیرغلامان اهل بیت(ع) باید همواره مورد تجلیل قرار گیرند، چرا که این کار علاوه بر آن که به نوعی در راستای حفظ شعائر حسینی است، می‌تواند پیرغلامان را به عنوان الگو به جامعه دینی و مذهبی معرفی کند.

حجت الاسلام احمدی  تصریح کرد : تدین پیرغلام دربار اهل بیت(ع) باید در تمام ابعاد زندگی پیرغلام  و صاحب هیئت، جاری و ساری باشد و بتوان این تدین را در ارتباط او ابتدا با خانواده و بعد با سایر اعضای جامعه مشاهده کرد.

وی افزود:مردم را باید با عمل به سمت دستگاه سیدالشهدا (س) جذب کرد و پیرغلام دربار اهل بیت(ع) در این مسیر باید با رفتار و سلوک خود مردم را به سمت هیئت و دستگاه سیدالشهداء جذب کند. اگر راه حسینی و زینبی را دنبال کنیم دنیا و آخرت خود را تضمین کرده ایم.

حجت الاسلام احمدی خاطر نشان کرد : محفل و مکتب سیدالشهدا همیشگی است و چراغ حسین (ع) خاموش نشدنی ست.

لازم به توضیح است، این آئین با حضور حجت ‌الاسلام موسوی، امام جمعه شهرقیدار، عبدی ،معاون سیاسی و امنیتی فرماندار(رئیس کانون مداحان شهرستان خدابنده) و حجت‌الاسلام خدابنده‌لو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده و حجت الاسلام سپهری، کارشناس هیئات مذهبی و تشکلهای دینی استان  صورت گرفت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار