کد خبر: ۸۶۶۷

اعلام سرمایه‌گذاری سازمان سینمایی سوره بر دو طرح انیمیشن «بادآباد» و «خواب دزد»

انیمیشن «بادآباد» و «خواب دزد» دو طرح نهایی چهارمین دوره پرتاب انیمیشن «رویازی» توسط سازمان سینمایی سوره برای سرمایه‌گذاری انتخاب شدند.
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دو طرح «بادآباد» و «خواب دزد» که در چهارمین دوره رویداد پرتاب انیمیشن «رویازی» به مرحله نهایی رسیده بودند، توسط این سازمان برای سرمایه گذاری انتخاب شدند.

روایت «بادآباد» داستان شخصیت نوجوانی به نام «بادبد» از شهری ساخته شده از باد است که آرزو دارد ناخدای شهرشان، «بادآباد» شود و به دنبال این آرزو مسائل و داستان‌های مختلفی برای او و دوستانش پیش می‌آید. سازمان سینمایی سوره سرمایه‌گذاری مشارکتی ۵۰ درصدی در این طرح خواهد داشت.

«خواب دزد» درباره دختربچه‌ایست که در مقابله با یک غریبه که خواب و رویای مردم شهر را می‌خرد و به آن‌ها طلا می‌دهد، وارد ماجرا‌ها و داستان‌های مختلفی می‌شود. سازمان سینمایی سوره سرمایه‌گذاری مشارکتی ۷۰ درصدی در این طرح خواهد داشت.

چهارمین رویداد پرتاب انیمیشن «رویازی» با شعار «رویاهاتو زندگی کن» با تلاش مرکز انیمیشن سوره پس از برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاهی در ۱۲ آبان‌ماه سال جاری در سالن سوره حوزه هنری به ایستگاه پایانی خود رسید. در این رویداد ۱۲ گروه به مرحله نهایی راه یافتند. طرح‌های راه‌یافته به مرحله نهایی با ارائه طرح در مقابل سرمایه‌گذاران، فعالان و مسئولان حوزه انیمیشن ایران، شانس خود را برای جذب سرمایه‌گذار امتحان کردند.

مرکز انیمیشن سوره، به همت سازمان سینمایی سوره حوزه هنری، هرسال این رویداد را با محوریت «پیوند ایده و سرمایه» برگزار می‌کند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار