مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

روحانیون ارتباطات خود را در جامعه گسترش دهند

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: روحانیون در راستای تحقق اهداف و اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی خود، باید ارتباطات خود را گسترش داده و از ظرفیت آن بهره برداری کنند.
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام منصور باقربیک تبریزی صبح امروز در سفر به هیرمند،  در دیدار با روحانیون مستقر این شهرستان که در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد، افزود: هرکس در جامعه ارتباطات بیشتری دارد، قدرت بیشتری نیز برخوردار است و براین اساس یکی از اولویت های یک روحانی و طلبه، افزایش ارتباطاتش است.

وی ادامه داد: برای اجرای بهترین برنامه و تحقق اهداف خود، باید از تمام توان و ظرفیت هایمان بهره گیری کرده و کوتاهی نکنیم.

وی در پایان ضمن شنیدن درخواست ها و مشکلات و توانمندی های روحانیون هیرمند، راهکارهایی برای حل مشکلاتشان ارائه و برای رفع برخی از مسائل مطرح شدن قول پیگیری داد.

شایان ذکر است، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان به همراه هیئت همراه در سفری یک روزه به منطقه سیستان و برنامه تودیع و معارفه مدیر تبلیغات اسلامی، دیدار با امام جمعه و فرماندار هیرمند، دیدار با بخشدار و رئیس شورای هئیات مذهبی استان، دیدار با روحانیون مستقر زابل، شرکت در مراسم تحلیل از فعالین مراسم معنوی اعتکاف در زابل و غیره را در برنامه خود دارد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار