کد خبر: ۸۶۷۵
به همت سازمان هیأت و تشکل‌های دینی کشور

 هفتمین نشست شورای ملی هم‌آهنگی شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی کشور برگزار می‌شود

به همت سازمان هیأت و تشکل‌های دینی کشور، هفتمین نشست شورای ملی هم‌آهنگی شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی کشور در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

 هفتمین نشست شورای ملی هم‌آهنگی شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی کشور در شهر مقدس قم

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست شورای ملی هم‌آهنگی شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی سراسر کشور به همت سازمان هیأت و تشکل‌های دینی در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه، ۹ و ۱۰ اسفند ماه در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.در این نشست علاوه بر اعضای شورای ملی، برخی فعالان فرهنگی کشور حضور خواهند داشت.

همچنين در اين نشست اعضای شورای ملی هم‌آهنگی شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی سراسر کشور، حول فعالیت‌های سال جاری گفتگو خواهند کرد. اين در حالي است كه «بررسی برنامه‌ها و عملیات‌های سال ۱۴۰۲ از قبیل عملیات در ماه مبارک رمضان با توجه به همزمانی آن با عید نوروز، معرفی و ارائه دومین دوره مهرواره هوای نو ویژه برگزیدگان سال هیأت و تشکل‌های دینی» نیز از دیگر برنامه‌های این نشست به‌شمار مي‌رود.

شورای شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی، شورایی است ملی که به‌جهت تصمیم‌گیری مشترک و سیاست‌گذاری‌های کلان، هماهنگی بین شبکه‌های هیأت و طراحی و انتخاب راهبرد برای هیئات و شبکه‌های مربوط به هیأت‌های مذهبی ایجاد شده است.

گفتني است این شورا علاوه بر دبیران استانی از فعالان اصلی هیأت از قبیل مسئولان جامعه ایمانی مشعر، شورای هیئات مذهبی کشور، کانون مداحان، هیأت رزمندگان اسلام، سازمان بسیج مداحان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مجمع شاعران اهل بیت عليهم السلام، موسسه قدیم الاحسان، نماینده هیئات دانشجویی، بنیاد دعبل خزاعی و ریاست سازمان هیأت و تشکل‌های دینی تشکیل شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار