کد خبر: ۸۶۹۹
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

فعالیت مؤسسات قرآنی زنجان با اخذ مجوز سازمان دارالقرآن‌الکریم صورت پذیرد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مؤسسات قرآنی دارای ظرفیت و پتانسیل مناسبی جهت ترویج مبانی و آموزه‌های قرآنی در جامعه هستند، گفت: فعالیت مؤسسات قرآنی باید با اخذ مجوز از سازمان دارالقرآن‌الکریم صورت گیرد.
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: در راستای گسترش فضاهای قرآنی در سطح استان پروانه فعالیت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کلمه‌النور در زنجان تمدید شد.

وی تصریح کرد: فعالیت مؤسسات قرآنی باید با اخذ مجوز از سازمان دارالقرآن‌الکریم صورت گیرد؛ لذا با توجه به اینکه زمان پروانه فعالیت این مؤسسه قرآنی به پایان رسیده بود، جهت تمدید مجدد به سازمان دارالقرآن‌الکریم ارسال و پس از بررسی به دلیل دو نفره بودن اعضای این مؤسسه، پروانه فعالیت شش ماهه برای این مؤسسه قرآنی صادر شد.

این مسئول ادامه داد: پس از اینکه این مؤسسه تعداد اعضای هیئت مدیره را به سه نفر تغییر دهند و فعالیت آنها مورد تایید استان قرار گیرد پروانه فعالیت یک ساله و پنج ساله برای این مؤسسه قرآنی صادر می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان بر اینکه مؤسسات قرآنی دارای ظرفیت و پتانسیل مناسبی جهت ترویج مبانی و آموزه‌های قرآنی در جامعه هستند، ادامه داد: مؤسسه کلمه‌النور با مدیریت نعیمه قره‌خانی در سطح شهرستان زنجان و در منطقه شهرک لاله مشغول به فعالیت‌های قرآنی است.

وی ادامه داد: تعداد ۴۰ مؤسسه قرآنی، در سطح استان زنجان با اخذ مجوز از سازمان دارالقرآن‌الکریم در امر ترویج معارف و مبانی قرآنی مشغول به فعالیت است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار