کد خبر: ۸۷۰۸
با حضور منتخبین وخانواده طلاب؛

اختتامیه پنجمین جشنواره قرآن و عترت طلاب استان زنجان برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی قرآنی و عترت در زنجان خبر داد.
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، حجت الاسلام حمید حسنی ،رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت در زنجان با حضور آیت اله خاتمی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در زنجان و رؤسای ادارات استان برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره که آذر ماه سال جاری در اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان برگزار شد، همسر و فرزندان طلاب برادر، طلاب خواهر و فرزندان‌شان در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت تقلیدی، متناسب با گروه‌های سنی مختلف به رقابت پرداختند.

وی اظهار داشت: اختتامیه این جشنواره با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه استان زنجان در مجتمع فرهنگی نور زنجان و با هدف ارتقای سطح آگاهی و به‌روزرسانی دانش و معلومات قرآنی خانواده‌های طلاب، ویژه همسر و فرزندان طلاب آقا و خانم و فرزندان ایشان در مقاطع سنی مختلف و با رویکرد آموزش، مسابقه و محفل برگزار شد.

وی تصریح کرد: در بخش استانی این جشنواره تعداد ۱۳ نفر از شرکت کنندگان در بخش کتبی و شفاهی موفق به کسب رتبه های برتر این مسابقات شدند و نفرات اول رشته های شفاهی بزرگسالان به مرحله کشوری راه یافتند.

حسنی افزود: در پایان این مراسم از برندگان در بخش استانی با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار