کد خبر: ۸۷۱۲

دیدار فرمانده بسیج سازمان تبلیغات با ارکان پایگاه بسیج اداره کل تبلیغات استان تهران

حجت الاسلام صفی‌یاری در دیدار با ارکان پایگاه بسیج شهید معینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: قدم اول در بسیج این است که یک انسجام تشکیلاتی به خود بگیریم.
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

دیدار فرمانده مرکز بسیج سازمان تبلیغات با ارکان پایگاه بسیج سازمان تبلیغات استان تهران

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دیدار فرمانده مرکز بسیج سازمان تبلیغات حجت الاسلام «مسعود صفی‌یاری»، به همراه مسئول بازرسی و مسئول سرمایه انسانی این مرکز، با ارکان پایگاه بسیج شهید معینی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

در این جلسه ابتدا تمامی اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و فرمانده پایگاه نیز از موارد صورت گرفته و در دست اقدام این پایگاه گزارشی ارائه داد.

در پایان نیز حجت الاسلام صفی‌یاری با تبریک روز جوان و نیمه شعبان گفت: الحمدلله همه در این نشست جوان هستند و این مایه امیدواری است.

وی با اشاره به این که در مدت کوتاهی که جناب آقای «مسعود امیدی» به فرماندهی این مرکز منصوب شدند، نمی‌شود توقع و انتظار معجزه داشت. ما نیز قصد بازرسی نداریم. اما این موضوع بر اساس الگوی بسیج بوده و لازم است که اجرا شود. من نیز از دیداری که با عزیزان قرار بود داشته باشیم، استقبال کردم و معتقدم که خود این دیدار‌ها بسیار موثر بوده و نفس دیدار موضوعیت دارد. ضمن این که لازم بود خدا قوتی هم به تمام ارکان بسیج این مجموعه گفته شود.

 

دیدار فرمانده مرکز بسیج سازمان تبلیغات با ارکان پایگاه بسیج سازمان تبلیغات استان تهران
صفی‌یاری تصریح کرد: از زحمات تک تک شما عزیزان برای اعتلای نام بسیج و نظام اسلامی سپاسگزارم. در این زمانه حساس و در مقطعی که نظام اسلامی نیاز به مجاهدت، کار و تلاش بیشتر دارد. باید با تلاش بیشتر بتوانیم قدمی را در این راستا برداریم.

وی با تاکید بر این که قدم برداشتن در بسیج بسیار مهم است، اظهار داشت: قدم اول در بسیج این است که یک انسجام تشکیلاتی به خود بگیریم. انسجام شکلی همین جلسه و ساختاری است که همه وظیفه خود را می‌دانند.

فرمانده بسیج سازمان تبلیغات با تاکید بر این که همه بسیجیان و کادر این این سازمان باید نقش و جایگاه خود را شناخته و با توجه به ظرفیت‌های خود امور را مدیریت کنند، گفت: ما باید ابتدا خودمان را پیدا کنیم و اگر شناخت کافی از خود نقش خودمان را پیدا کردیم، به خوبی می‌توانیم امور را به سر انجام موفقیت برسانیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار