کد خبر: ۸۷۱۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد؛

برگزاری جشن‌های همدلی محلات به مناسبت نیمه شعبان

حجت الاسلام والمسلمین احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری جشن‌های همدلی محلات به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام احمدی با اعلام این خبر افزود : جشن های همدلی محلات در راستای اجرای طرح محله همدل 2 به مناسبت نیمه شعبان با محوریت پایگاههای اجتماعی و مناطق استقرار روحانیون مستقر در سطح استان با حضور مردم برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام احمدی خاطر نشان کرد: جشن های همدلی محلات در پایگاههای اجتماعی کوی فلسطین ، روستای دیزج ، کوی فاطمیه ، کوی وحدت و شهرک مهدیه در روزهای 16و 17 اسفند ماه برگزار خواهد شد .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی نباید مانع تکالیف مهدوی ما در عید نیمه شعبان شود، افزود: در این راستا، تمامی ظرفیت‌های موجود فرهنگی، اجتماعی، مردم و ادارات را باید بکار بگیریم. انعکاس اجتماعی مراسم و جشن‌های مهدوی نیمه شعبان، بسیار مهم است.

احمدی با اذعان بر اینکه جشن میلاد امام زمان (عج) باید رسانه‌ای شود بیان داشت: خود مردم که اصلی‌ترین کارجشنواره را به عهده دارند باید فضای شهر را دگرگون کنند و نهادهای مربوطه نیز زمینه سازی برنامه‌های جشن میلاد امام زمان (عج) را انجام دهند.

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر اینکه باید بتوان فلسفه ظهور را تبیین کرد گفت: در دستگاه‌ها و نهادها و هیئت‌های مذهبی برنامه ریزی خوبی شده که بتوانیم تا قبل از میلاد مقدمات این جشن بزرگ را فراهم کنیم و روز میلاد استانمان به نام امام زمان (عج) عطرآگین شود.

وی سپس بر ضرورت فضاسازی مناسب برای نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: احیای عید نیمه شعبان و ایجاد فضای معنوی در شهر ضروری است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار