کد خبر: ۸۷۱۶
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

قرارگاه رسانه‌ای روایت همدلی در بوشهر تشکیل می‌شود 

حجت الاسلام صادق زاده از تشکیل قرارگاه رسانه‌ای روایت همدلی در استان بوشهر خبر داد و گفت: این قرارگاه به صورت تخصصی و با محوریت کنشگران فعال مجازی و متخصصین رسانه تشکیل می‌شود که پشتیبانی رسانه ما برای اجرایی کردن مهرواره محله همدل۲ را عهده دار خواهند شد.  
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حسن صادق زاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی این سازمان به نقاط قوت نشست شهید عجمیان اشاره و عنوان کرد: درگیر کردن کلیه اعضای مجموعه سازمان تبلیغات استان‌ها و طراحی کردن این عملیات برای تمامی واحد‌های سازمان از مهمترین نقاط قوت این نشست بود که هم‌افزایی بیشتر و انتقال تجربیات بین واحد‌های مختلف اداره کل سازمان تبلیغات استان‌ها را در پی داشت.


وی ایجاد هم افزایی و تبادل اندیشه و تجربیات استان‌ها را از مهمترین مزایای این نشست خواند و افزود: اینکه سیاست‌های سازمان در جهت هم افزایی بیشتر بین مجموعه‌های سازمان سوق داده شده اقدامی قابل تقدیر است و ثمرات و برکات بسیاری را به دنبال خواهد داشت.


حجت الاسلام صادق زاده در ادامه با بیان اینکه استان بوشهر از ظرفیت خوبی برای اجرای مهرواره محله همدل ۲، برخوردار است، گفت: این استان دارای ظرفیت‌های خوبی در جهت اجرایی ساختن این مهرواره است؛ اعتقاد ما بر این است که این مهرواره به صورت قرارگاهی مدیریت شود و دلیل این تصمیم آن است که کار بزرگی در حال رقم خوردن است و کار بزرگ با تشکیل ستاد و کارگروه رقم نمی‌خورد، بلکه نیازمند یک قرارگاه مرکزی با تشکیل کارگروه‌های مختلف است تا نهاد‌های همسو و نهاد‌هایی که مستقیم و غیر مستقیم در مسائل محلات فعالیت دارند به عضویت آن درآیند.


وی همچنین تصریح کرد: استان بوشهر در زمینه رسانه نیز دارای ظرفیت‌های خوبی می‌باشد که از جمله آن وجود گروه‌های طنز اجتماعی، خبرگزاری‌های محلی، بزرگان و شخصیت‌های اثرگذاری است که می‌توانند مردم را به طرق مختلف به این رویداد دعوت نمایند و هر کدام از این موارد قادر هستند که طیف وسیعی از مخاطبین را با خود همراه نمایند و ان شاءالله بنا داریم با استفاده از کلیه این ظرفیت‌ها و با قدرت تمام وارد صحنه شویم.


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تشکیل قرارگاه رسانه‌ای روایت همدلی را از مهمترین برنامه‌های این استان برای این مهرواره اعلام کرد و بیان داشت: این قرارگاه تخصصی با محوریت کنشگران فعال مجازی و متخصصین رسانه تشکیل می‌شود و پشتیبانی رسانه ما را این دوستان عهده دار خواهند شد.


حجت الاسلام صادق زاده همچنین به برنامه‌های ماه‌های شعبان و رمضان سازمان تبلیغات بوشهر اشاره کرد و گفت: مجموعه‌های مردمی بوشهر همواره در اعیاد شعبانیه و به ویژه نیمه شعبان پای کار بوده‌اند بنابراین تلاش ما تسهیلگری امور و پشتیبانی از این گروه‌هاست.


وی ادامه داد: یکی از اقدامات ما اعزام گروه‌های تبلیغ تخصصی در فتنه اخیر بود که بازتاب خوبی را به همراه داشت که اکنون همین گروه‌ها در زمینه اعیاد شعبانیه نیز باتوجه به تخصصی که دارند ورود می‌کنند. اعزام روحانیون متخصص کودک و نوجوان و قاریان بین المللی به نقاط مختلف، برگزاری محافل قرآن و برپایی غرفه و نمایشگاه‌هایی در کنار ساحل برای انجام کار‌های فرهنگی تبلیغی از دیگر برنامه‌های ما برای این ایام خواهد بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار