مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

خدمت به امام معصوم،خدمت به فطرت انسانی است

حجت الاسلام امامی گفت: خدمت به امام معصوم خدمت به فطرت و دین است و همه انبیای الهی و ائمه معصومین آمده اند تا فطرت بشری را که بر اساس پاکی و طهارت خلق شده است، بیدار کنند تا انسان به سعادت ابدی دست یابد.
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام منصور امامی در مراسم تجلیل از فعالین اعتکاف 1401 که در مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: اسلام نرم افزاری است که خداوند برای هدایت انسان ابلاغ کرده و در کنار آن نیز فطرت را در وجود انسان قرار داده است، بنابر این فطرت بر مبنای اسلام و اسلام نیز دین فطرت است.

وی اضافه کرد: در روایات حضرات معصومین بیان شده است که " اَلْفِطْرَةُ هِيَ اَلْوَلاَيَةُ " بنابر این، امام معصوم هم اسلام مجسم است و هم فطرت مجسم، یعنی اگر دین و فطرت می خواستند در قالب انسان تجلی پیدا کنند قطعا در قامت امام مصعوم متجلی می شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: خدمت به امام معصوم خدمت به فطرت و دین است و همه انبیای الهی و ائمه معصومین آمده اند تا فطرت بشری را که بر اساس پاکی و طهارت خلق شده است، بیدار کنند تا انسان به سعادت ابدی دست یابد.

وی در ادامه با تقدیر از فعالین مراسم اعتکاف گفت: خدمت در مسیر خداوند متعال یک توفیق الهی است خصوصا اگر این امر همراه با اخلاص باشد و کسانی که در کنار تلاش برای تعالی معنویت خود، برای دیگران نیز سنگ تمام گذاشتند اجر مضاعف دارند و باید از این داشته ها و اندوخته ها مراقبت کرد.

در پایان این مراسم از بانوان و طلاب فعال در برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزی که در مسجد بازارباش ارومیه برگزار شد تجلیل شد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار