مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

بیش از ۲۵۷ کالج و دانشگاه در آمریکا در زمینه آخرالزمان شناسی فعالیت می‌کنند

حجت‌الاسلام امامی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۳۰ سال است دانشگاه‌هایی که وابسته به کلیسای کاتولیک در رشته آخرالزمان شناسی فعالیت دارند و در ایالت متحده آمریکا بیش از ۲۵۷ کالج و دانشگاه در این زمینه وجود دارد و این دانشگاه‌ها کشیش‌های رسانه‌ای هم تربیت می‌کنند.
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام منصور امامی امروزدوشنبه، در جشن اعیاد شعبانیه که در مسجد حاجی خان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن نیمه شعبان لازم است مسئولین ادارات تبلیغات اسلامی، روحانیون و دیگر اقشار مختلف حرکت های مردمی را فعال کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه حکومت دو کشور در دنیا نگاه جهانی دارد، اظهار داشت: بنای رژیم صهیونیستی بر این است که برای آمدن منجی آخرالزمان شان باید معبد سلیمان را احیا کنند و به گونه ای این مسئله را بسط داده‌اند که حتی برخی مسیحی‌ها هم تفکر صهیونیستی پیدا کردند و این فکر را در آن‌ها را تقویت کرده است که مسیح کسانی را نجات می داد که معبد سلیمان را بنا کنند و یا کسانی که به مسیح تازه ایمان آورده باشند و این‌ها افرادی هستند که در خدمت صهیونیسم باشند و حتی تلاش می‌کنند مسلمان صهیونیستی نیز تربیت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی با نگاه جهانی به وجود آمده است، چرا که معتقد است ولی فقیه نماینده بقیة‌الله الاعظم است و با ظهورش دنیا را پر از عدل و داد می‌کند.

وی افزود: البته در دیگر کشورها هم نگاه جهانی وجود دارد اما در این دو کشور اقدام جهانی فکری هم صورت می گیرد و لذا در این زمینه انقلاب اسلامی با رژیم صهیونیستی اختلاف ایدئولوژی دارد.

حجت‌الاسلام امامی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۳۰ سال است دانشگاه‌هایی که وابسته به کلیسای کاتولیک در رشته آخرالزمان شناسی فعالیت دارند و در ایالت متحده آمریکا بیش از ۲۵۷ کالج و دانشگاه در این زمینه وجود دارد و این دانشگاه‌ها کشیش‌های رسانه ای هم تربیت می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی بیان داشت: در دهه ۹۰ بیش از ۶۰ درصد پرفروش ترین فیلم‌های هالیوود در خصوص آخرالزمان بود و ما در کشورمان چنین فیلم‌هایی تولید نکرده ایم.

وی گفت: از جمله واژه‌های که در انجیل آمده است هَرمجدون است که بعدها به کلمه آرماگدون تغییر یافته است و آرماگدون منطقه ای است که ادعا می شود در اسرائیل می باشد و در قالب تورهایی سیاحتی و زیارتی آمریکایی‌ها را به آنجا می برند در باب شانزدهم مکاشفات یوحنا در عهد جدید آمده است که آنجا جنگ عظیم رخ می دهد .

حجت‌الاسلام امامی تاکید کرد: در غرب حدود ۱۲ فیلم با موضوعات و نام آرماگدون تولید شده است و کاملا با رویکرد مذهبی و دینی به آخرالزمان نگاه کرده اند.

وی گفت: انقلاب اسلامی با نظریه ولایت فقیه که بر مدار و مبنای نائب امام عصر بودن پایه گذاری شده است، نوع نگاه به منجی گرایی را تسریع و تقویت کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: پیشگوهایی که در دنیا اتفاق می افتد غالبا با رویکرد دینی و غیبی، هنری و ادبی، رمل و جفر و یا علمی و فلسفی است و لذا در این مورد کتاب هایی به رشته تحریر در آمده است.

وی خاطرنشان کرد: نوع دیدگاه‌های به آخرالزمان و آینده جهانی به دو نگاه مثبت یعنی آرمان‌شهری و یا پادآرمان‌شهری نوشته شده است و لذا در این خصوص تمدن‌های آینده را نیز با این نگاه طراحی کرده اند.

حجت‌الاسلام امامی بیان داشت: موضوع  ظهور و آرماگدون جزء برنامه های رسمی بیش از ۱۵۵۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی، بیش از هشتاد هزار کشیش سخنران و مبلغ کلیسا، موسسات و کالج‌های علمی، صده‌هاهزار دانشجوی پروتستان است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار